Quote from Guest on 8 July 2010, 14:32Ska till Hallstahammar närmare betämt Skanzö camping några dagar om två veckor. Någon som har erfarenhet från skogs, grusvägslöpning där? Kommer att bli tokig om jag inte kommer ut på minst ett par pass dessa dagar. Vet att det körts multisporttävling som
Ska till Hallstahammar närmare betämt Skanzö camping några dagar om två veckor. Någon som har erfarenhet från skogs, grusvägslöpning där? Kommer att bli tokig om jag inte kommer ut på minst ett par pass dessa dagar. Vet att det körts multisporttävling som
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 14:42Från Skantzö har du inte långt till motionscentrum med motionsspår. Dessutom kan du ta dig till Bruksleden från motionscentrum.
Annars går det bra att bara följa kanalen norrut. Väldigt fint fram till Trångfors smedja, vända tillbaka eller ta dig över ti
Från Skantzö har du inte långt till motionscentrum med motionsspår. Dessutom kan du ta dig till Bruksleden från motionscentrum.
Annars går det bra att bara följa kanalen norrut. Väldigt fint fram till Trångfors smedja, vända tillbaka eller ta dig över ti
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 21:49Tack Krister!
Det blir nog ett par pass vid motionscentrum när jag är där nere. Skulle kännas kontigt att inte träna på 4-5 dagar. Rullskidorna får nog inte plats i packningen så det får bli löppass. Ska passa på att besöka Haglöfs outlet i Avesta på väge
Tack Krister!
Det blir nog ett par pass vid motionscentrum när jag är där nere. Skulle kännas kontigt att inte träna på 4-5 dagar. Rullskidorna får nog inte plats i packningen så det får bli löppass. Ska passa på att besöka Haglöfs outlet i Avesta på väge
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 13:03Johan!
Vägg i vägg med Haglöfs ligger Bagheeras butik, även den med en outletavdelning. Det är där du ska köpa löpargrejer. Mycket prisvärt o bra kvalitet.
Johan!
Vägg i vägg med Haglöfs ligger Bagheeras butik, även den med en outletavdelning. Det är där du ska köpa löpargrejer. Mycket prisvärt o bra kvalitet.