Quote from Guest on 8 September 2011, 14:36Hur håller ni fötterna torra vid kraftigt regn? Har ni några bra strumpor eller?
Hur håller ni fötterna torra vid kraftigt regn? Har ni några bra strumpor eller?
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:46Jag springer alltid i VFF och blir plaskblöt om fossingarna men än så länge har det inte ställt till några problem. Dock har jag inte sprungit några längre sträckor med dyngsura skodon så jag återkommer efter helgen med resultat från ett förmodat geggigt
Jag springer alltid i VFF och blir plaskblöt om fossingarna men än så länge har det inte ställt till några problem. Dock har jag inte sprungit några längre sträckor med dyngsura skodon så jag återkommer efter helgen med resultat från ett förmodat geggigt
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2011, 14:46Jag låter fötterna bli våta - det är inget problem om man inte ska springa i många timmar!
Jag låter fötterna bli våta - det är inget problem om man inte ska springa i många timmar!
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:46Alltså. Jag struntar i att hålla fötterna torra. Jag gillar regn bara jag är varm och go.
Alltså. Jag struntar i att hålla fötterna torra. Jag gillar regn bara jag är varm och go.
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2011, 14:46Du ÄR ju varm o go 🙂
Du ÄR ju varm o go 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:47(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:52Merinoullstrumpa på långpass, då hålls fötterna varma och goa.
Annars bryr jag mig inte.
Merinoullstrumpa på långpass, då hålls fötterna varma och goa.
Annars bryr jag mig inte.
Quote from Tini Kjellin on 8 September 2011, 15:11Springer i VFF så det blir blött. Upplever inte det som ett problem men har å andra sidan inte sprungit över milen i blöta fossingar.
Springer i VFF så det blir blött. Upplever inte det som ett problem men har å andra sidan inte sprungit över milen i blöta fossingar.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 16:44Tips nr 1: Köp löparstrumpor som inte inneåller bomull. Bomull är fäör övrigt ett otyg när det gäller träningskläder. Stadium (tror jag) har SOC som är prisvärda.
Tips nr 2: Stick ut och spring när det är busväder. Man bli blöt, men det är bara vatten.
Tips nr 1: Köp löparstrumpor som inte inneåller bomull. Bomull är fäör övrigt ett otyg när det gäller träningskläder. Stadium (tror jag) har SOC som är prisvärda.
Tips nr 2: Stick ut och spring när det är busväder. Man bli blöt, men det är bara vatten.
Quote from Camilla Höög on 8 September 2011, 16:55Vid regn är skor, strumpor och fötter blöta. De blir torra efter träningspasset. Om man ska springa många timmar tycker jag att det är skönt att ibland byta till torra strumpor och skor då och då.
Vid regn är skor, strumpor och fötter blöta. De blir torra efter träningspasset. Om man ska springa många timmar tycker jag att det är skönt att ibland byta till torra strumpor och skor då och då.