Quote from Guest on 11 September 2011, 17:17Hej! Önskar tips på bra träningsdäck för racer!
Hej! Önskar tips på bra träningsdäck för racer!
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 17:27Vittoria Rubino Pro funkar bra för mig. Jag har kört länge (4 år) på sådana och har haft punka en gång.
Redigering: Ett förtydligande med anledning av NPNG:s inlägg: Vittoria Rubino Pro är kanttrådsdäck.
Vittoria Rubino Pro funkar bra för mig. Jag har kört länge (4 år) på sådana och har haft punka en gång.
Redigering: Ett förtydligande med anledning av NPNG:s inlägg: Vittoria Rubino Pro är kanttrådsdäck.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 17:49Siden du er en fikasyklist, kør du nok med dekk og slange, inte tubular. Da er det
Conti 4000-s som er saken.
Siden du er en fikasyklist, kør du nok med dekk og slange, inte tubular. Da er det
Conti 4000-s som er saken.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 18:52Conti är ett säkert kort!
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=CON0023&avd=2&Ref=&artgrp=4681&visa=1-32&Sort=Pris&Visn=Std&Betyg=1
Conti är ett säkert kort!
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 22:56Vittoria Rubino Pro .. 260 mil på min första uppsättning... de kan rulla lika mkt till utan problem...
ingen punka eller problem och väldigt pålitliga i fäste och känsla!.. kör på 8 bar bak o fram..
Vittoria Rubino Pro .. 260 mil på min första uppsättning... de kan rulla lika mkt till utan problem...
ingen punka eller problem och väldigt pålitliga i fäste och känsla!.. kör på 8 bar bak o fram..
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 23:45Conti Ultra tour är ett mycket prisvärt alternativ och vill du ha tubkänsla på kanttrådsfälg ska du sikta på TUFO S33.
Conti Ultra tour är ett mycket prisvärt alternativ och vill du ha tubkänsla på kanttrådsfälg ska du sikta på TUFO S33.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 00:03Continental Supersonic med latexslang är det som gäller för "tubkänsla".
Continental Supersonic med latexslang är det som gäller för "tubkänsla".
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 00:09Sant!
Jag hade ett par 50 mm kanttrådsfälgar i kolfiber i våras som jag körde med de däcken, fullpumpade märkte jag ingen skillnad mot tubar och de sjöng sagolikt.
Sant!
Jag hade ett par 50 mm kanttrådsfälgar i kolfiber i våras som jag körde med de däcken, fullpumpade märkte jag ingen skillnad mot tubar och de sjöng sagolikt.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 00:09Dubbelt
Dubbelt
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:40Conti alltid conti
Conti alltid conti