Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 17:07Köpte mina boxer utan sömmar, på Inter sport. Har dom till löpning dock....Inte cykel. Då kör man naket under =)
Köpte mina boxer utan sömmar, på Inter sport. Har dom till löpning dock....Inte cykel. Då kör man naket under =)
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 17:53Jag använder Crafts kalsonger, de fungerar jättebra för mig och jag har aldrig haft några skavsår.
Jag använder sällan cykelbyxor med pad, har löpartights istället... så slipper vi den diskussionen 😛
Jag använder Crafts kalsonger, de fungerar jättebra för mig och jag har aldrig haft några skavsår.
Jag använder sällan cykelbyxor med pad, har löpartights istället... så slipper vi den diskussionen 😛
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 21:25Kör naken under cykelbyxorna. Ingen salva och inga skavsår, inte ens på vattenrundan.
Kör naken under cykelbyxorna. Ingen salva och inga skavsår, inte ens på vattenrundan.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 06:59Då tränar du för lite.
Då tränar du för lite.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 08:34Det gör man alltid
Det gör man alltid
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 10:24Tycker det känns konstigt utan kalsonger. För mig funkar det bra med tunna syntetkalsonger - självklart utan pungsöm, där räcker det med den vår Herre har utrustat oss med (bra där, David!). Billiga kalsonger från Åhlens, Coop el. liknande.
Kör inte långa
Tycker det känns konstigt utan kalsonger. För mig funkar det bra med tunna syntetkalsonger - självklart utan pungsöm, där räcker det med den vår Herre har utrustat oss med (bra där, David!). Billiga kalsonger från Åhlens, Coop el. liknande.
Kör inte långa
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 11:08Simmar du med kalsonger under simkläderna?
Simmar du med kalsonger under simkläderna?
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 08:46Här är superbra underkläder! Själv använder jag deras boxershorts vid varje träning!!! Bättre och billigare får du nog leta länge efter;) http://www.ullmax.se/webshop.asp
Här är superbra underkläder! Själv använder jag deras boxershorts vid varje träning!!! Bättre och billigare får du nog leta länge efter;) http://www.ullmax.se/webshop.asp
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 16:21Andrew +1
Andrew +1
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 16:23Dom är prospects till B(abian)A(rschle)K(lubben)
Dom är prospects till B(abian)A(rschle)K(lubben)