Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 20:15Aha, även solen har fläckar! Hjälper en cykelhandlare ibland. Jätteroligt när det kommer in någon som ser ut som en fågelholk i ansiktet och en kartong under armen. Jag ställer mig vid kassa-apparaten omgående!!Ha,ha
Aha, även solen har fläckar! Hjälper en cykelhandlare ibland. Jätteroligt när det kommer in någon som ser ut som en fågelholk i ansiktet och en kartong under armen. Jag ställer mig vid kassa-apparaten omgående!!Ha,ha
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 20:16Har man inget annat att lägga pengaöverflödet på så kan man givetvis stödköpa hos handlare som inte hänger med (eller betala lite extra om man anser att de ger lite extra). Men det finns inget egenvärde i att ha kvar svenska dyra handlare bara för sakens
Har man inget annat att lägga pengaöverflödet på så kan man givetvis stödköpa hos handlare som inte hänger med (eller betala lite extra om man anser att de ger lite extra). Men det finns inget egenvärde i att ha kvar svenska dyra handlare bara för sakens
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 20:16Verkar oekonomiskt ifall danskarna åkte till Haparanda för att köpa bildelar eller gå till tandläkaren.
Verkar oekonomiskt ifall danskarna åkte till Haparanda för att köpa bildelar eller gå till tandläkaren.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 20:25Betalar man för att cykla runt vättern då sväljer man elefanter o sila mygg!
Betalar man för att cykla runt vättern då sväljer man elefanter o sila mygg!
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:329 av 10 handlar ju fortfarande uteslutet i vanlig butik och betalar därmed högre priser för att få varan direkt i handen och den extra service. Svenska cykelhandlare har betydligt bättre marginaler än tex tyska nätbutiker där ska konkurrensen vara mördand
9 av 10 handlar ju fortfarande uteslutet i vanlig butik och betalar därmed högre priser för att få varan direkt i handen och den extra service. Svenska cykelhandlare har betydligt bättre marginaler än tex tyska nätbutiker där ska konkurrensen vara mördand
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:59Jag köper i butiken när de har varorna på lager. När de svarar en fråga med: "det kan vi ta hem", så brukar jag säga "det kan jag också, billigare."
Jag köper i butiken när de har varorna på lager. När de svarar en fråga med: "det kan vi ta hem", så brukar jag säga "det kan jag också, billigare."
Quote from Berit Bengtson on 27 February 2010, 11:29Valentin78 - skrev:
> Svenska cykelhandlare har betydligt bättre marginaler än
> tex tyska nätbutiker där ska konkurrensen vara mördande.Är du säker på att de stora svenska marginalern finns hos cykelhandlarna?
Enl de i cykelbranschen som jag har tala
Valentin78 - skrev:
> Svenska cykelhandlare har betydligt bättre marginaler än
> tex tyska nätbutiker där ska konkurrensen vara mördande.
Är du säker på att de stora svenska marginalern finns hos cykelhandlarna?
Enl de i cykelbranschen som jag har tala
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 12:50probikekit.com har alltid fungerat bra för mig.
Även min lokala handlare fungerar bra, framförallt när det gäller service men har även köpt två cyklar där. Har alltid lyckats få ned priset, fått med vettiga pedaler o andra tillbehör.
probikekit.com har alltid fungerat bra för mig.
Även min lokala handlare fungerar bra, framförallt när det gäller service men har även köpt två cyklar där. Har alltid lyckats få ned priset, fått med vettiga pedaler o andra tillbehör.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 12:53Mervärdet i att handla en standardslitdel (kedja, kassett, vajrar, däck etc), ett par strumpor mm i kvarteret i stället för från vardagsrummet känner jag som väldigt litet.
Däremot när jag ska testa ny cykel, prova en jacka, köpa ny hjälm eller serva cyk
Mervärdet i att handla en standardslitdel (kedja, kassett, vajrar, däck etc), ett par strumpor mm i kvarteret i stället för från vardagsrummet känner jag som väldigt litet.
Däremot när jag ska testa ny cykel, prova en jacka, köpa ny hjälm eller serva cyk
Quote from Lena O on 27 February 2010, 13:00Dan: Deras villkor står skriven här
http://www.cyclesurgery.com/Editorial/5/Delivery.html
Kan du vänta tills maj kan jag handla den åt dig 😉
Jag köpte min Arione där för £45
Dan: Deras villkor står skriven här
http://www.cyclesurgery.com/Editorial/5/Delivery.html
Kan du vänta tills maj kan jag handla den åt dig 😉
Jag köpte min Arione där för £45