Quote from Charlotte Skoglund on 8 September 2009, 20:34hmm finns det dåliga väder......det finns ju bara olika utmaningar i de olika väderlekarna...........ser man bara till att klä sig och ha rätt hojj så löser det mesta sig.........
och håller med om att skapa ett djupt cykelberoende så skiter du i vädret..
hmm finns det dåliga väder......det finns ju bara olika utmaningar i de olika väderlekarna...........ser man bara till att klä sig och ha rätt hojj så löser det mesta sig.........
och håller med om att skapa ett djupt cykelberoende så skiter du i vädret..
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:37Blåser det inte cyklar du för långsamt.
Blåser det inte cyklar du för långsamt.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 09:21Efter att ha cyklat under Juni i år är jag inte lika beroende av bra väder. Det regnade ju för f^n hela Juni i år där jag var i alla fall.
Även under semestern regnade det nästan varje gång jag var ute med MTB men lite lera och vatten gör ju inget.
Näs
Efter att ha cyklat under Juni i år är jag inte lika beroende av bra väder. Det regnade ju för f^n hela Juni i år där jag var i alla fall.
Även under semestern regnade det nästan varje gång jag var ute med MTB men lite lera och vatten gör ju inget.
Näs