Quote from Guest on 27 December 2009, 19:05En fråga till alla kvinnor som har våtdräkt: Vad har du valt och hur trivs du med den? Ska snart köpa en och har inte så stor erfarenhet av dessa.
En fråga till alla kvinnor som har våtdräkt: Vad har du valt och hur trivs du med den? Ska snart köpa en och har inte så stor erfarenhet av dessa.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 19:15Jag har en Orca S2 och är supernöjd med den. Jag valde en herrmodell dock då jag tyckte att dammodellerna inte passade mig 🙂 Lätt att få av och på samt "skön" (om man nu kan säga att en våtdräkt är skön?) Minns inte priset men jag vet att efter några an
Jag har en Orca S2 och är supernöjd med den. Jag valde en herrmodell dock då jag tyckte att dammodellerna inte passade mig 🙂 Lätt att få av och på samt "skön" (om man nu kan säga att en våtdräkt är skön?) Minns inte priset men jag vet att efter några an
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 23:24Jag fick jättebra hjälp med att välja våtdräkt av Lena på www.lewasport.se. Funkade perfekt att beställa över telefon, kom på posten på nån dag och passade perfekt. Jag köpte en IronMan, minns inte vad modellen heter.
Jag fick jättebra hjälp med att välja våtdräkt av Lena på http://www.lewasport.se. Funkade perfekt att beställa över telefon, kom på posten på nån dag och passade perfekt. Jag köpte en IronMan, minns inte vad modellen heter.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:16jag köpte loss min Orca S2 som jag hyrde förra sommaren från hyrvatdrakt.com. Jag är 165 cm lång, 55 kg, och inte så kurvig, så även om det är en "unisex" (=herrmodell) så funkar den för mig. Men jag kan tänka mig att för kurvigare damer så är den nog int
jag köpte loss min Orca S2 som jag hyrde förra sommaren från hyrvatdrakt.com. Jag är 165 cm lång, 55 kg, och inte så kurvig, så även om det är en "unisex" (=herrmodell) så funkar den för mig. Men jag kan tänka mig att för kurvigare damer så är den nog int
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 19:24Tackar för tipsen. Eftersom jag inte har gängse tävlingskropp utan snarare kurvor överallt så kan jag nog glömma herrmodellerna. Min första cykeltröja i herrmodell sitter snyggt över höften när jag just dragit ned den och flyger sen upp till midjan som en
Tackar för tipsen. Eftersom jag inte har gängse tävlingskropp utan snarare kurvor överallt så kan jag nog glömma herrmodellerna. Min första cykeltröja i herrmodell sitter snyggt över höften när jag just dragit ned den och flyger sen upp till midjan som en
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 13:26Jag har en Blue Seventy Helix i dammodell, årmodell 2007 tror jag (köpt 2008 till rabatterat pris). Är mkt nöjd med den. Jag fick, liksom Sus, väldigt bra hjälp av Lena på Lewasport.
Jag har en Blue Seventy Helix i dammodell, årmodell 2007 tror jag (köpt 2008 till rabatterat pris). Är mkt nöjd med den. Jag fick, liksom Sus, väldigt bra hjälp av Lena på Lewasport.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 14:43Nu ska jag inte hoppa in i damtråden men ett bra tips vill jag dock ge Ulrika och det är att lägga en sträng med akvariesilikon längst ner på linningen så kasar kläderna mindre.
Arbeta ut massan med en glasspinne eller liknande.
Nu ska jag inte hoppa in i damtråden men ett bra tips vill jag dock ge Ulrika och det är att lägga en sträng med akvariesilikon längst ner på linningen så kasar kläderna mindre.
Arbeta ut massan med en glasspinne eller liknande.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 21:43Manne, tack för ditt tips. Alla är välkomna att yttra sig, precis som du gjort. Varför jag vänt mig till kvinnor är bara för att jag och troligtvis några läsare här behöver dammodeller.
En herrmodell är oftast för trång över höften, har för långa ärmar o
Manne, tack för ditt tips. Alla är välkomna att yttra sig, precis som du gjort. Varför jag vänt mig till kvinnor är bara för att jag och troligtvis några läsare här behöver dammodeller.
En herrmodell är oftast för trång över höften, har för långa ärmar o
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 21:49Bästa tipset!
Beställ en, antingen från venkanto eller Lewa.
Prova. Prova i vatten.Antingen behåller du eller så skickar du tillbaka!
Bästa tipset!
Beställ en, antingen från venkanto eller Lewa.
Prova. Prova i vatten.
Antingen behåller du eller så skickar du tillbaka!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 13:47Åhå, tror du att försäljaren tycker det är ok med ett vattenprov, ifall jag skickar den tillbaka?
Åhå, tror du att försäljaren tycker det är ok med ett vattenprov, ifall jag skickar den tillbaka?