Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 14:39Ja, när jag skulle köpa min våtdräkt sa Lena på Lewa att det var ok att testa den i vatten innan jag bestämde mig.
Ja, när jag skulle köpa min våtdräkt sa Lena på Lewa att det var ok att testa den i vatten innan jag bestämde mig.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 15:27Bra! Det är oerhört mycket värt att få testa dräkten innan köpet. Lika stor utmaning är det att hitta en kajak utan att ha testat den. Hur många av er använder våtdräkten till att också paddla kajak?
Bra! Det är oerhört mycket värt att få testa dräkten innan köpet. Lika stor utmaning är det att hitta en kajak utan att ha testat den. Hur många av er använder våtdräkten till att också paddla kajak?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 15:28En simvåtdräkt håller inte för kajakpaddling. Inte för windsurfing heller. Ytan är alldeles för känslig, så den går sönder om du har den till andra aktiviteter än simning.
En simvåtdräkt håller inte för kajakpaddling. Inte för windsurfing heller. Ytan är alldeles för känslig, så den går sönder om du har den till andra aktiviteter än simning.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 18:39Instämmer där efter en personlig erfarenhet. *spriiick*
Instämmer där efter en personlig erfarenhet. *spriiick*