Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 08:51Beror det inte också på vilken yta pedalsystemet man kör med har?
Får lite domningar av spd men inte av spd sl.
Beror det inte också på vilken yta pedalsystemet man kör med har?
Får lite domningar av spd men inte av spd sl.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 12:05det kan det kanske vara?
Jag har spd eftersom jag köpte skorna för spinningen förra vintern och sedan fortsatte använda samma koppling när jag köpte racer i våras (för att slippa köpa skor också direkt)
Bör jag alltså sikta in mig på spd sl-pedaler till m
det kan det kanske vara?
Jag har spd eftersom jag köpte skorna för spinningen förra vintern och sedan fortsatte använda samma koppling när jag köpte racer i våras (för att slippa köpa skor också direkt)
Bör jag alltså sikta in mig på spd sl-pedaler till m
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 12:52SPD är till fördel om man kör MTB, spinning, landsväg och hybrid med kombitrampor. Man kan ha samma skor till allt. Dock är det på intet sätt optimalt, till landsväg bör man ha styva skor, som inte alltid lämpar sig så bra om man måste gå i skogen. Men so
SPD är till fördel om man kör MTB, spinning, landsväg och hybrid med kombitrampor. Man kan ha samma skor till allt. Dock är det på intet sätt optimalt, till landsväg bör man ha styva skor, som inte alltid lämpar sig så bra om man måste gå i skogen. Men so
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 18:17Kolla in Time rean på cyclecomponents nu. minus 70% om du vill ha det billigt :=)
Kolla in Time rean på cyclecomponents nu. minus 70% om du vill ha det billigt :=)
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 18:36Är TIMEs skor breda då? Även dammodeller? Pedalerna verkar slut men ett par skor för 300 kr hade man ju inte blivit ledsen för 🙂
Är TIMEs skor breda då? Även dammodeller? Pedalerna verkar slut men ett par skor för 300 kr hade man ju inte blivit ledsen för 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 18:58Det verkar så, på vättern forumet skriver de att Time dojjorna är lite bredare. Har ingen personlig erfarenhet tyvärr men har beställt ett par. 🙂
Det verkar så, på vättern forumet skriver de att Time dojjorna är lite bredare. Har ingen personlig erfarenhet tyvärr men har beställt ett par. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 19:05Låter ju bra, nån som vet hur de är i storlekar?
Jag har normalt 38 i skor men köpte 39 av shimano eftersom jag hört att de var små i storlekarna och det stämde ju perfekt.
Ska jag satsa på 38 eller 39 i TIME?
Låter ju bra, nån som vet hur de är i storlekar?
Jag har normalt 38 i skor men köpte 39 av shimano eftersom jag hört att de var små i storlekarna och det stämde ju perfekt.
Ska jag satsa på 38 eller 39 i TIME?
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 19:30som sagt så vet jag inte riktigt, men en kille skrev att han fick ha samma på time som på sina shimano. dvs 1 över sin vanliga storlek. Lite dåligt när de inte lägger ut måtten på dojjorna.
som sagt så vet jag inte riktigt, men en kille skrev att han fick ha samma på time som på sina shimano. dvs 1 över sin vanliga storlek. Lite dåligt när de inte lägger ut måtten på dojjorna.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 23:12tack, då chansar jag på 39:or 🙂
tack, då chansar jag på 39:or 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 09:34De var för små!!! Ska jag behöva 40 i skor alltså...
De var för små!!! Ska jag behöva 40 i skor alltså...