Quote from Guest on 15 November 2011, 20:08Jag sprang Bromölla Marathon i söndags och var lite orolig för att det skulle bli trist och enahanda med en fyrvarsbana. Men vilka höjdarfunktionärer. Så glada, engagerade, uppmuntrande, hjälpsamma och fantastiska funktionärer har jag aldrig tidigare mött
Jag sprang Bromölla Marathon i söndags och var lite orolig för att det skulle bli trist och enahanda med en fyrvarsbana. Men vilka höjdarfunktionärer. Så glada, engagerade, uppmuntrande, hjälpsamma och fantastiska funktionärer har jag aldrig tidigare mött
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:18Oj då....!!!! KUL att läsa å det är för mig ännu en grå zon. Djävligt långt att åka liksom...men med några flera i bilen så går det ju lättare...får kolla läget inför 2012 typ...!
Tack förresten för att du skrev om loppet....alla borde göra det så att man
Oj då....!!!! KUL att läsa å det är för mig ännu en grå zon. Djävligt långt att åka liksom...men med några flera i bilen så går det ju lättare...får kolla läget inför 2012 typ...!
Tack förresten för att du skrev om loppet....alla borde göra det så att man
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:28Klart alla ska komma norrifrån!! Det blir liksom ett storlopp! Ja, NÄSTA år då SKA jag banne mig dit 😀
Klart alla ska komma norrifrån!! Det blir liksom ett storlopp! Ja, NÄSTA år då SKA jag banne mig dit 😀
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 06:53Nästa år ingår Veteran-SM i loppet: 20:e oktober.
Kjelle.
Ju senare på året desto större anledning att åka söderut.
Nästa år ingår Veteran-SM i loppet: 20:e oktober.
Kjelle.
Ju senare på året desto större anledning att åka söderut.
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2011, 07:45Jag älskar det loppet! I söndags sprang jag i Bromölla för fjärde gången. 🙂
Jag älskar det loppet! I söndags sprang jag i Bromölla för fjärde gången. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 07:54Nytt pers för dig Sylvia dessutom. (t+)
Trots att du var tvingad att släpa runt gubben din. 😉
Nytt pers för dig Sylvia dessutom. (t+)
Trots att du var tvingad att släpa runt gubben din. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2011, 08:31Ja, inte med så mycket men iaf. 🙂
Nja, vi släpade nog runt på varandra tror jag. Det var riktigt tufft att springa marathon när man bara hade ett långpass på 1,5 mil i benen sen Lidingöloppet.
Var Du där K-G?
Ja, inte med så mycket men iaf. 🙂
Nja, vi släpade nog runt på varandra tror jag. Det var riktigt tufft att springa marathon när man bara hade ett långpass på 1,5 mil i benen sen Lidingöloppet.
Var Du där K-G?
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 09:27Nix, men 5 gånger tidigare.
Senast 4:57:30 - 2005 - på kryckor delvis.
Bästa tid 3:19:39 - 1985 - utan kryckor.Tror att du gärna bryter en viss vall nästa år. Lycka till. 🙂
Nix, men 5 gånger tidigare.
Senast 4:57:30 - 2005 - på kryckor delvis.
Bästa tid 3:19:39 - 1985 - utan kryckor.
Tror att du gärna bryter en viss vall nästa år. Lycka till. 🙂