Quote from Guest on 19 April 2011, 08:20Någon som vet vad det är för skillnad på Brooks Trance och Brooks Adrenaline?
Någon som vet vad det är för skillnad på Brooks Trance och Brooks Adrenaline?
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:30Har inte provsprungit någon av modellerna, så jag kan bara bidra med några länkar...
Bio MoGo mellansulor har jag testat med belåtenhet i mina Brooks Cascadia-skor och de senaste 6:orna (som jag inte hunnit springa så mycket i) har DNA-dämpning. De har
Har inte provsprungit någon av modellerna, så jag kan bara bidra med några länkar...
Bio MoGo mellansulor har jag testat med belåtenhet i mina Brooks Cascadia-skor och de senaste 6:orna (som jag inte hunnit springa så mycket i) har DNA-dämpning. De har
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:01Hej,
Inte direkt svar på din fråga men jag är i alla fall väldigt nöjd med mina Adrenaline. Är inne på trejde paret nu.
Mvh Marcus
Hej,
Inte direkt svar på din fråga men jag är i alla fall väldigt nöjd med mina Adrenaline. Är inne på trejde paret nu.
Mvh Marcus
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:20Jag har ett par Brooks Adrenaline GTS 11 som jag är väldigt nöjd med, men jag stod och vägde mellan dem och Trance.
Jag vet att Adrenaline har bättre passform runt hälen, medan trance har större plats för tårna. Adrenaline är inte alls smala fram, men j
Jag har ett par Brooks Adrenaline GTS 11 som jag är väldigt nöjd med, men jag stod och vägde mellan dem och Trance.
Jag vet att Adrenaline har bättre passform runt hälen, medan trance har större plats för tårna. Adrenaline är inte alls smala fram, men j
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:20Tack för tipsen!
Mina senast Trance har gått 100 mil nu och det är dags för ett par nya. Det är mitt andra par och jag har varit nöjd med dom. Vad jag vet så säljer inte Stadiun Trance längre. Funderar på att köpa ett par Adrenalin nu...
Tack för tipsen!
Mina senast Trance har gått 100 mil nu och det är dags för ett par nya. Det är mitt andra par och jag har varit nöjd med dom. Vad jag vet så säljer inte Stadiun Trance längre. Funderar på att köpa ett par Adrenalin nu...