Quote from Guest on 29 March 2014, 22:31Hej,
Jag vänder mig till er för att ni vet allt. 🙂
För lite drygt 1 år sedan så började jag att löpträna. Jag googlade runt och hittade att många gillade Brooks Green Silence, alltså provade jag att köpa ett par sådana. Det var supersköna så jag blev v
Hej,
Jag vänder mig till er för att ni vet allt. 🙂
För lite drygt 1 år sedan så började jag att löpträna. Jag googlade runt och hittade att många gillade Brooks Green Silence, alltså provade jag att köpa ett par sådana. Det var supersköna så jag blev v
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2014, 22:41Kanske Nike Free Flyknit? Sköna är dom iaf och inte hårda heller!
Kanske Nike Free Flyknit? Sköna är dom iaf och inte hårda heller!
Quote from Funbeat user on 30 March 2014, 10:29Jag tycker också om BGS. Mitt tips är Brooks Pure Flow.
Jag tycker också om BGS. Mitt tips är Brooks Pure Flow.
Quote from Funbeat user on 30 March 2014, 22:25Tack för tipsen! Jag ska titta närmare på dem. 🙂
Tack för tipsen! Jag ska titta närmare på dem. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 12:51Jag är inne på mitt fjärde par BGS och sörjer att jag bara har ett oanvänt par kvar. Jag köpte ett par Nike Free 3.0 förra veckan och tycker att den känns bra. Tycker också att Saucony Kinvara är ganska lik BGS.
Jag är inne på mitt fjärde par BGS och sörjer att jag bara har ett oanvänt par kvar. Jag köpte ett par Nike Free 3.0 förra veckan och tycker att den känns bra. Tycker också att Saucony Kinvara är ganska lik BGS.
Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 16:52Tack Tor. Jag ska kolla upp dem också. 🙂
Tack Tor. Jag ska kolla upp dem också. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 09:37Har du kollat runt på nätet att det inte finns Green silence kvar att beställa någonstans? Jag köpte två par till vrakpris från England för några månader sedan. Inte många storlekar kvar men jag hade tur! Gillar dem också jättemycket.
Har du kollat runt på nätet att det inte finns Green silence kvar att beställa någonstans? Jag köpte två par till vrakpris från England för några månader sedan. Inte många storlekar kvar men jag hade tur! Gillar dem också jättemycket.
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 09:40Skillnaden mot Kinvara är väl mest att BGS har dubbelt så stort drop. Efter 1,5 år med hälseneproblem måste jag hålla mig ifrån skor med för lågt drop ett tag, men vill ändå ha lätta och smidiga skor, Det är därför de är så perfekta!
Skillnaden mot Kinvara är väl mest att BGS har dubbelt så stort drop. Efter 1,5 år med hälseneproblem måste jag hålla mig ifrån skor med för lågt drop ett tag, men vill ändå ha lätta och smidiga skor, Det är därför de är så perfekta!
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 10:07Jag håller med Alexandra. Just ett lite högre drop, *utan att jag upplever det så*, är en av dom mer bra sakerna med BGS. Det är anledningen till att jag har 8 par bunkrade. Jag gillar skor med litet längre drop (till exempel PureConnect), men gör också 1
Jag håller med Alexandra. Just ett lite högre drop, *utan att jag upplever det så*, är en av dom mer bra sakerna med BGS. Det är anledningen till att jag har 8 par bunkrade. Jag gillar skor med litet längre drop (till exempel PureConnect), men gör också 1
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 23:55Jag har googlat runt men bara hittat fel storlekar. Jag får kanske försöka att anstränga mig ännu mer. 🙂 Salmings nya skor tycker jag annars ser snygga ut men jag vet inte om de är sköna..
Jag har googlat runt men bara hittat fel storlekar. Jag får kanske försöka att anstränga mig ännu mer. 🙂 Salmings nya skor tycker jag annars ser snygga ut men jag vet inte om de är sköna..