Quote from Guest on 5 March 2010, 09:33Är det någon som springer i Brooks T6 Racer? Jag är lite sugen på att prova den skon. Hade tänkt att ha den som träningssko för distans, SD mest. Är den lite mer dämpad än ex Sauconys Type A2/A3?
Även nyfiken på info om Brooks Racer ST 4
Är det någon som springer i Brooks T6 Racer? Jag är lite sugen på att prova den skon. Hade tänkt att ha den som träningssko för distans, SD mest. Är den lite mer dämpad än ex Sauconys Type A2/A3?
Även nyfiken på info om Brooks Racer ST 4
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 09:43Jag har köpt ett par ST4 nyligen. Stadium har sänkt pris på dem men det finns dåligt med storlekar.
Jag har inte hunnit testa dem än dock men återkommer med rapport senare.
Jag har köpt ett par ST4 nyligen. Stadium har sänkt pris på dem men det finns dåligt med storlekar.
Jag har inte hunnit testa dem än dock men återkommer med rapport senare.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 17:56G-man, jag använder Brooks T6 Racer som mängdsko (ultra) och är extremt nöjd. Kan tyvärr inte jämföra med de andra. Första gången tyckte jag de kändes helt menlösa, men blev snabbt helt frälst i känslan, liksom icke-skor.
G-man, jag använder Brooks T6 Racer som mängdsko (ultra) och är extremt nöjd. Kan tyvärr inte jämföra med de andra. Första gången tyckte jag de kändes helt menlösa, men blev snabbt helt frälst i känslan, liksom icke-skor.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 20:21Det låter bra! Funderar på att skaffa ett par. Alternativet är att vänta till maj, då sauconys kinvara kommer. Fast jag kommer behöva ett par innan maj.. Då är det synd om mig eftersom jag måste köpa två par skor 🙂
Det låter bra! Funderar på att skaffa ett par. Alternativet är att vänta till maj, då sauconys kinvara kommer. Fast jag kommer behöva ett par innan maj.. Då är det synd om mig eftersom jag måste köpa två par skor 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:27Jag testade mina Racer ST4 igår och de kändes riktigt bra. Givetvis mycket mer löpkänsla än mina Asics 2140 som jag mest tränat i hittills.
Framtiden får väl utvisa hur det fungerar i längden men jag skall sakta försöka springa alltmer i lättare skor. Me
Jag testade mina Racer ST4 igår och de kändes riktigt bra. Givetvis mycket mer löpkänsla än mina Asics 2140 som jag mest tränat i hittills.
Framtiden får väl utvisa hur det fungerar i längden men jag skall sakta försöka springa alltmer i lättare skor. Me
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 20:05Dom är hyggligt billiga va? Var finns dom? Staduim? Jag tror på "icke skor" när man skall ut i skogen... Vill minnas att dom har ganska "låg sula".
Dom är hyggligt billiga va? Var finns dom? Staduim? Jag tror på "icke skor" när man skall ut i skogen... Vill minnas att dom har ganska "låg sula".
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 20:53Ja Racer ST4 är billiga i alla fall. De är prissänkta till 499 på Stadium. Jag hade dessutom rabatt så jag betalade bara ca 400 kr.
Dock så är många storlekar slut i affärerna.
Ja Racer ST4 är billiga i alla fall. De är prissänkta till 499 på Stadium. Jag hade dessutom rabatt så jag betalade bara ca 400 kr.
Dock så är många storlekar slut i affärerna.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 21:43OBS att de inte verkar sälja T6 på Stadium längre, och ST4 är betydligt tyngre, 244 mot 173 gram.
OBS att de inte verkar sälja T6 på Stadium längre, och ST4 är betydligt tyngre, 244 mot 173 gram.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 07:47T6:an kan man köpa ifrån England och det blir inte heller så dyrt eftersom pundet är lågt. Har bestämt mig för att det inte blir ST 4 eftersom den hade en pronationskil (som jag missat). Lurar lite på brooks lättviktstrainer -Launch också och jag hittade
T6:an kan man köpa ifrån England och det blir inte heller så dyrt eftersom pundet är lågt. Har bestämt mig för att det inte blir ST 4 eftersom den hade en pronationskil (som jag missat). Lurar lite på brooks lättviktstrainer -Launch också och jag hittade