Quote from Guest on 3 January 2013, 17:04Kolla denna film från ITU World Triathlon Series Stockholm:
http://www.youtube.com/watch?v=WLngmPiloM0
Vid 0:21 springer Brownlee och Gomez, med Brownlee i täten, in på höger sida om en betongavdelare. Gomez stannar, vänder och springer runt på andra si
Kolla denna film från ITU World Triathlon Series Stockholm:
http://www.youtube.com/watch?v=WLngmPiloM0
Vid 0:21 springer Brownlee och Gomez, med Brownlee i täten, in på höger sida om en betongavdelare. Gomez stannar, vänder och springer runt på andra si
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 17:14Det är ju en stor trafikskylt som pekar på höger sida om avdelaren. Men man följer ju inte trafikskyltar i ett lopp. Förstår absolut att det säkert var den skylten som lurade dem, men man skulle ju t.ex. inte kunna skylla på en sån där liten skylt med en
Det är ju en stor trafikskylt som pekar på höger sida om avdelaren. Men man följer ju inte trafikskyltar i ett lopp. Förstår absolut att det säkert var den skylten som lurade dem, men man skulle ju t.ex. inte kunna skylla på en sån där liten skylt med en
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 18:13Han följde ju bara efter cyklisten som visade vägen.
Tur att publiken var snabb att öppna en lucka i
avspärrningen så han kom ut rätt igen.
Han följde ju bara efter cyklisten som visade vägen.
Tur att publiken var snabb att öppna en lucka i
avspärrningen så han kom ut rätt igen.
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 18:39Ja, det missade jag visst, att cyklisten låg på den sidan avdelaren. Inte mkt att säga då.
Ja, det missade jag visst, att cyklisten låg på den sidan avdelaren. Inte mkt att säga då.
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 18:55Cyklistens uppgift är att förvarna och inte att "visa vägen".
Cyklistens uppgift är att förvarna och inte att "visa vägen".
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 21:00Säkert riktigt som du säger, David. Rimmar ju också bra med det faktum att ligger man efter täten så får man vackert hitta själv - varje deltagare ansvarar själv för att springa rätt väg. Och som jag sa innan, man kan inte skylla på vägmärkena, man ska fö
Säkert riktigt som du säger, David. Rimmar ju också bra med det faktum att ligger man efter täten så får man vackert hitta själv - varje deltagare ansvarar själv för att springa rätt väg. Och som jag sa innan, man kan inte skylla på vägmärkena, man ska fö
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 21:12Det är väl inte Gomez som vänder tillbaka?
Det är väl inte Gomez som vänder tillbaka?
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 21:32Vet ej, antog att det var det eftersom videon heter nåt med gomez vs brownlee. Men det kanske var nån annan. Nån aning om vem?
Vet ej, antog att det var det eftersom videon heter nåt med gomez vs brownlee. Men det kanske var nån annan. Nån aning om vem?
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 14:03Det var Alexander Bryukhankov.
Det var Alexander Bryukhankov.
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 08:53Vart väl inte ens någon "snackis" av det om jag kommer ihåg rätt.
Vart väl inte ens någon "snackis" av det om jag kommer ihåg rätt.