Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 12:36Nä, det var det jag tyckte var konstigt - att det inte ens verkar ha snackats om det. Tills jag nu uppmärksammades på att det ju inte var nåt att snacka om. 🙂
Nä, det var det jag tyckte var konstigt - att det inte ens verkar ha snackats om det. Tills jag nu uppmärksammades på att det ju inte var nåt att snacka om. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 13:13den kom upp i en annan tråd om det var här eller på facebook kom jag inte ihåg. men de flesta tyckte det var mest funktionärs fel än fusk försök
den kom upp i en annan tråd om det var här eller på facebook kom jag inte ihåg. men de flesta tyckte det var mest funktionärs fel än fusk försök
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 17:00Det var minst sagt delade meningar om vad förvarnarens funktion är.
Det är den tävlande som ska veta bansträckningen.
Det var minst sagt delade meningar om vad förvarnarens funktion är.
Det är den tävlande som ska veta bansträckningen.
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 17:50Ja, David har ju rätt i princip. Men har man inte haft chansen att reka banan så är det svårt. Och ofta även om man haft chansen att reka; även om man till exempel vet att man, som här, ska springa nedför en viss väg och sedan svänga höger, är det ofta om
Ja, David har ju rätt i princip. Men har man inte haft chansen att reka banan så är det svårt. Och ofta även om man haft chansen att reka; även om man till exempel vet att man, som här, ska springa nedför en viss väg och sedan svänga höger, är det ofta om