Quote from Guest on 6 March 2009, 23:06Budapest Marathon - since 1984. More than 3000 runners in single and almost 1500 others in teams of 3 and 5 start on the marathon distance of the Budapest Marathon. Another 6000 runners are running the various distances of the minimarathon, fun run and th
Budapest Marathon - since 1984. More than 3000 runners in single and almost 1500 others in teams of 3 and 5 start on the marathon distance of the Budapest Marathon. Another 6000 runners are running the various distances of the minimarathon, fun run and th
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 23:16Ja vill ni ha lite inside information om Budapest Marathon så tycker jag att ni ska kontakta Janne å Barbro Paraniak typ. Paraniak.se tror jag ska funka bra.Dom har väl nu varit där i ca tio år i rad....?! Frugan å jag var med dom till Budapest det där år
Ja vill ni ha lite inside information om Budapest Marathon så tycker jag att ni ska kontakta Janne å Barbro Paraniak typ. Paraniak.se tror jag ska funka bra.Dom har väl nu varit där i ca tio år i rad....?! Frugan å jag var med dom till Budapest det där år
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 14:47Nu har jag på morgonen först avbokat ett boende sedan bokat in mig på ett nytt boende...för att sedan ANMÄLA mig till BUDAPEST MARATHON 2009. Flyget är klart sedan länge å det är väl alltid haken . Ser att det är du Bengt som har lagt upp loppet i FB...ku
Nu har jag på morgonen först avbokat ett boende sedan bokat in mig på ett nytt boende...för att sedan ANMÄLA mig till BUDAPEST MARATHON 2009. Flyget är klart sedan länge å det är väl alltid haken . Ser att det är du Bengt som har lagt upp loppet i FB...ku
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 09:29Tips till alla Fotbollsfanatiker som äfvenledes ska springa Budapest Marathon.
MTK Hungaria lirar hemmamatch på Nandor Hidegkuti Stadion mot DVSC (Debrecen) på lördag eftermiddag med start 18.00. Hade naturligtvis hellst sett Honved...Ferenc Puskas gamla
Tips till alla Fotbollsfanatiker som äfvenledes ska springa Budapest Marathon.
MTK Hungaria lirar hemmamatch på Nandor Hidegkuti Stadion mot DVSC (Debrecen) på lördag eftermiddag med start 18.00. Hade naturligtvis hellst sett Honved...Ferenc Puskas gamla
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 16:22Jag sprang loppet förra året. Har bara Stockholm och Berlin att jämföra med, men tyckte nog att det var lite för mycket utställda koner som skiljde löparna åt. Sprang dessutom förbi Parlamentet 3 gånger vilket var en gång för mycket. Kändes som arrangörer
Jag sprang loppet förra året. Har bara Stockholm och Berlin att jämföra med, men tyckte nog att det var lite för mycket utställda koner som skiljde löparna åt. Sprang dessutom förbi Parlamentet 3 gånger vilket var en gång för mycket. Kändes som arrangörer
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:33Hallå där på sig Mats...å tack ska du ha för recentionen....Jag ska kolla efter konerna å efter trafikavgränsningarna för att då inte tala om passeringarna utanför parlamentsbyggnaden i Budapest. Ref ingenting så har den fått pris som den mest utsmyckade
Hallå där på sig Mats...å tack ska du ha för recentionen....Jag ska kolla efter konerna å efter trafikavgränsningarna för att då inte tala om passeringarna utanför parlamentsbyggnaden i Budapest. Ref ingenting så har den fått pris som den mest utsmyckade
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 21:07Jag tokgillade både stad och lopp då jag sprang 2007. För att inte tala om det välgörande besöket på kända och vackra badet Szechenyi (ja, ogle hjälpte mig stava) efter målgång.
Jag tokgillade både stad och lopp då jag sprang 2007. För att inte tala om det välgörande besöket på kända och vackra badet Szechenyi (ja, ogle hjälpte mig stava) efter målgång.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 21:15Hallå där på sig Viktor...kul att du hörde av dig....å ännu kuligare att du gillade loppet å staden...Ja det gjorde ju jag å frugan oxså naturligtvis..men loppet blev jag blåst på. Oroligheter för att premiärministern hade ljugit offentligt typ...å man ku
Hallå där på sig Viktor...kul att du hörde av dig....å ännu kuligare att du gillade loppet å staden...Ja det gjorde ju jag å frugan oxså naturligtvis..men loppet blev jag blåst på. Oroligheter för att premiärministern hade ljugit offentligt typ...å man ku
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:51Jag har funderingar på att springa. (får nog se hur jag återhämtar mig efter Berlin under veckan). (#)
Eftersom jag är född i Budapest så är det lite av en "måste" för mig. Men jag kommer att klara mig billigt undan eftersom jag kommer att bo hos min bro
Jag har funderingar på att springa. (får nog se hur jag återhämtar mig efter Berlin under veckan). (#)
Eftersom jag är född i Budapest så är det lite av en "måste" för mig. Men jag kommer att klara mig billigt undan eftersom jag kommer att bo hos min bro
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:37Härligt csaba....då kan vi kanske lägga ut texten nåt efter loppet å kanske fånga upp några intresserade till nästa år. Undrar förresten om Csaba är ett kill eller tjejnamn....chansar på tjej....hehe....Du vill ju tydligen vara lite inkognito ref din egen
Härligt csaba....då kan vi kanske lägga ut texten nåt efter loppet å kanske fånga upp några intresserade till nästa år. Undrar förresten om Csaba är ett kill eller tjejnamn....chansar på tjej....hehe....Du vill ju tydligen vara lite inkognito ref din egen