Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 20:30Kjell - Jag har bestämt mig för att avstå Budapest, detta året (men nån gång så ska jag springa).
Men däremot så ska jag nog springa Budapest Nike ½ marathon nästa år (som går i början av sept. blir ett bra genrep, ca. 3veckor innan Lidingö) 🙂Så jag k
Kjell - Jag har bestämt mig för att avstå Budapest, detta året (men nån gång så ska jag springa).
Men däremot så ska jag nog springa Budapest Nike ½ marathon nästa år (som går i början av sept. blir ett bra genrep, ca. 3veckor innan Lidingö) 🙂
Så jag k
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 21:15Aj då...jag ja gissar ju alltid fel typ på könsgrejen...kanske borde lära mig att hålla käft...Jag kommer i vilket fall som hellst att återkomma med en fyllig rapport från loppet a la din fädernestad. Å kanske ses vi i startfålla där nästa år då????;););)
Aj då...jag ja gissar ju alltid fel typ på könsgrejen...kanske borde lära mig att hålla käft...Jag kommer i vilket fall som hellst att återkomma med en fyllig rapport från loppet a la din fädernestad. Å kanske ses vi i startfålla där nästa år då????;););)
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 07:34Jag har bestämt mig för att springa ändå.
Det kommer att bli tufft. (#).Jag kommer att springa 4 maror med 2 veckors mellanrum (Berlin, Budapest, Växjö och Bromölla).
Ska du springa Kjell ?
(i så fall så kan du leta efter mig, en kille med Team Stockho
Jag har bestämt mig för att springa ändå.
Det kommer att bli tufft. (#).
Jag kommer att springa 4 maror med 2 veckors mellanrum (Berlin, Budapest, Växjö och Bromölla).
Ska du springa Kjell ?
(i så fall så kan du leta efter mig, en kille med Team Stockho
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 19:09Skitkul Csaba..!
Jag kör i Sverigelinnet...men det verkar det vara några andra oxså som gör...hehe
Troligen kör jag oxså med Sweden-hucklet oavsett om jag har skärmmössa eller inte. Janne å Barbro Paraniak kommer också att kuta å det är väl dom enda svens
Skitkul Csaba..!
Jag kör i Sverigelinnet...men det verkar det vara några andra oxså som gör...hehe
Troligen kör jag oxså med Sweden-hucklet oavsett om jag har skärmmössa eller inte. Janne å Barbro Paraniak kommer också att kuta å det är väl dom enda svens
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:03Kul att vi är flera svenskar som ska springa.
Själva flyger vi med Norwegian på fredagen och bor på Ibis några hundra meter från målet.
Banan ser riktigt stökig ut med mycket fram och tillbaks på samma gator, fast platt. De backar som finns verkar vara br
Kul att vi är flera svenskar som ska springa.
Själva flyger vi med Norwegian på fredagen och bor på Ibis några hundra meter från målet.
Banan ser riktigt stökig ut med mycket fram och tillbaks på samma gator, fast platt. De backar som finns verkar vara br
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 15:31Vilket underbart marathonlopp, kan verkligen rekomendera.
Underbart väder, underbart publik och super trevlig bana längst floden Dunau genom stan och över broar.
Mycket fin medalj och ny sort varje år (inte som Stockholm och Berlin där dom i stort sätt
Vilket underbart marathonlopp, kan verkligen rekomendera.
Underbart väder, underbart publik och super trevlig bana längst floden Dunau genom stan och över broar.
Mycket fin medalj och ny sort varje år (inte som Stockholm och Berlin där dom i stort sätt
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 18:52Håller med dig på alla dina punkter Csaba.!
Vilken kanonmarathon det var när jag nu kutade mitt allra första Budapest Marathon...Förra gången jag var där så blev det inge löpa av alls för då hade premiärministern ljugit för folket om ekonomin eller liknan
Håller med dig på alla dina punkter Csaba.!
Vilken kanonmarathon det var när jag nu kutade mitt allra första Budapest Marathon...Förra gången jag var där så blev det inge löpa av alls för då hade premiärministern ljugit för folket om ekonomin eller liknan