Quote from Guest on 27 October 2007, 22:28Hello,
Förra året körde jag sönder min ScottMTB. Tittade på och var nära att köpa en fräsch CubeMTB som ersättare. Jag kom dock fram till att jag inte längre tränar på hög nivå och kunde inte försvara att lägga 22k på en cykel. Klurade en del på detta. Ja
Hello,
Förra året körde jag sönder min ScottMTB. Tittade på och var nära att köpa en fräsch CubeMTB som ersättare. Jag kom dock fram till att jag inte längre tränar på hög nivå och kunde inte försvara att lägga 22k på en cykel. Klurade en del på detta. Ja
Quote from Fredrik Närenfors on 27 October 2007, 22:38Du har aldrig funderat på att det ska vara roligt att cykla också :´(
En motionscykel fungerar annars också utmärkt att träna på.
Du har aldrig funderat på att det ska vara roligt att cykla också :´(
En motionscykel fungerar annars också utmärkt att träna på.
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 22:54Per : En militärcykel är också kul att cykla på när man får order om att tycka det 😉
Per : En militärcykel är också kul att cykla på när man får order om att tycka det 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 27 October 2007, 22:55Absolut, men då vill jag ha 45 kg packning på ryggen först. Då blir det kul.
Men....... det är liksom inte själva cyklingen som blir kul.
PS försök att korta ned den långa URL en ovan med tinyurl eller nåt sånt. Inte ens min IExplorer klarar av att radb
Absolut, men då vill jag ha 45 kg packning på ryggen först. Då blir det kul.
Men....... det är liksom inte själva cyklingen som blir kul.
PS försök att korta ned den långa URL en ovan med tinyurl eller nåt sånt. Inte ens min IExplorer klarar av att radb
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 22:57Hehe, håller med.
Hehe, håller med.
Quote from Mattias Johansson on 27 October 2007, 23:52Det där handtaget eller vad det är som sitter på ramen till sadelröret. Vad är det för något?
Står en gammal damcykel här hemma med samma mojäng. Har fortfarande inte löst funktionen av den:-(
Det där handtaget eller vad det är som sitter på ramen till sadelröret. Vad är det för något?
Står en gammal damcykel här hemma med samma mojäng. Har fortfarande inte löst funktionen av den:-(
Quote from Fredrik Närenfors on 28 October 2007, 00:34Haha. Det är till för att lyfta cykeln då man ska forcera olika hinder. Som tex ned för en trappa med en damcykel. Omjag minns rätt så var cyekln ganska välbalanserad när man lyfte i handtaget och man kunde släppa med andra handen om man lutade den mot kr
Haha. Det är till för att lyfta cykeln då man ska forcera olika hinder. Som tex ned för en trappa med en damcykel. Omjag minns rätt så var cyekln ganska välbalanserad när man lyfte i handtaget och man kunde släppa med andra handen om man lutade den mot kr
Quote from Mattias Johansson on 28 October 2007, 20:52Frun sa någotom det. Är det bara jag som tycker att det är ok att hålla i ramen?
Frun sa någotom det. Är det bara jag som tycker att det är ok att hålla i ramen?
Quote from Camilla Höög on 28 October 2007, 21:02Med handtaget så kan du hålla armen rak och slipper mjölksyran vid långa lyft. Om du håller i ramen så bör armen bli böjd om du inte har mycket mycket korta armar 🙂
Bättre att ha cykeln på axeln.
Med handtaget så kan du hålla armen rak och slipper mjölksyran vid långa lyft. Om du håller i ramen så bör armen bli böjd om du inte har mycket mycket korta armar 🙂
Bättre att ha cykeln på axeln.
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 21:38Hej.
På en sån där har jag cyklat soldatprov" på (10 mil) under 4 timmar, vid minst tre tillfällen. Bästa tiden, tror jag är, 3.46, det är drygt 25 km/h. Och naturligtvis med full stridspackning och stridsutrustning. Dock utan vapen, då jag fick köra sj
Hej.
På en sån där har jag cyklat soldatprov" på (10 mil) under 4 timmar, vid minst tre tillfällen. Bästa tiden, tror jag är, 3.46, det är drygt 25 km/h. Och naturligtvis med full stridspackning och stridsutrustning. Dock utan vapen, då jag fick köra sj