Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 21:55Det är inte min cykel på bilden. Jag har inga reflexer. Allt som ska vara i lådan är där, orört och inpackat i ett fissligt papper som det packades in i för många många år sedan. =)
Jag tycker priset är najs. Cykeln man får är i mint condition. På det sä
Det är inte min cykel på bilden. Jag har inga reflexer. Allt som ska vara i lådan är där, orört och inpackat i ett fissligt papper som det packades in i för många många år sedan. =)
Jag tycker priset är najs. Cykeln man får är i mint condition. På det sä
Quote from Mattias Johansson on 28 October 2007, 23:56>Och du Peter. Om det är din cykel på bilden, rekommenderar jag dig att ta bort reflexen ur framhjulet kan bli "flygareskyyyyyyd", annars.
Jag har aldrig reflexer i framhjulen men måste fråga. Är det någon som har hört någon som har låst framhjulet med r
>Och du Peter. Om det är din cykel på bilden, rekommenderar jag dig att ta bort reflexen ur framhjulet kan bli "flygareskyyyyyyd", annars.
Jag har aldrig reflexer i framhjulen men måste fråga. Är det någon som har hört någon som har låst framhjulet med r
Quote from ellen olsson on 29 October 2007, 00:22> Jag har haft ett som ställt sig på tvären i bakhjulet och andra jag känner som har råkat ut för samma så har reflexen splittrats. Är inte flygturen en myt?
Varför överhuvudtaget ta risken? Inga reflexer i hjulen, tack!
> Jag har haft ett som ställt sig på tvären i bakhjulet och andra jag känner som har råkat ut för samma så har reflexen splittrats. Är inte flygturen en myt?
Varför överhuvudtaget ta risken? Inga reflexer i hjulen, tack!
Quote from Emma Sjöberg on 29 October 2007, 07:52Kan inte du testa Fredrik :D:D
Kan inte du testa Fredrik :D:D
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 08:52Hej Peter.
"Jag tycker priset är najs. Cykeln man får är i mint condition. På det sätt jag använder den får jag valuta för pengarna."
Ja, det är klar om man jämför med budgetnycklar från tex "Biltema" så är det här ett överlägset val. ( Själv kan jag gå
Hej Peter.
"Jag tycker priset är najs. Cykeln man får är i mint condition. På det sätt jag använder den får jag valuta för pengarna."
Ja, det är klar om man jämför med budgetnycklar från tex "Biltema" så är det här ett överlägset val. ( Själv kan jag gå
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 13:52Tsk tsk, för ett ögonblick tyckte jag du påstod dig flyga A10 ... suck ...
eller 105:a ....Men det är ju ngt med extremer, vill man inte lägga en massa på dyra värstingcyklar får man hitta andra sorters värstingar 🙂
Tsk tsk, för ett ögonblick tyckte jag du påstod dig flyga A10 ... suck ...
eller 105:a ....
Men det är ju ngt med extremer, vill man inte lägga en massa på dyra värstingcyklar får man hitta andra sorters värstingar 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 15:39Lingling.
Flyger gör jag, men då får andra styra. Har försökt harva en HKP ;). och nej, det var inget för mig. Hoppar gärna ut från dom på en inte allt för hög höjd då, gärna.
Men vem var det som sa. "Det är bara dumma människor och dårar, som hoppar fr
Lingling.
Flyger gör jag, men då får andra styra. Har försökt harva en HKP ;). och nej, det var inget för mig. Hoppar gärna ut från dom på en inte allt för hög höjd då, gärna.
Men vem var det som sa. "Det är bara dumma människor och dårar, som hoppar fr
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 16:38Fallskärmshoppning = missbruk av räddningsutrustning 🙂
Det kan faktiskt vara rätt kul att köra Vätternrundan på något ovanligare än en racerhoj. Man får en hel del uppmärksamhet, särskilt om man dessutom kör med lite ovanlig klädsel. Vätternrundan 2008
Fallskärmshoppning = missbruk av räddningsutrustning 🙂
Det kan faktiskt vara rätt kul att köra Vätternrundan på något ovanligare än en racerhoj. Man får en hel del uppmärksamhet, särskilt om man dessutom kör med lite ovanlig klädsel. Vätternrundan 2008
Quote from Fredrik Närenfors on 29 October 2007, 20:25"Vätternrundan 2008 i full soldatsprovsmundering"
I så fall ska det väl vara en hel pluton som kör belgisk kedja, gruppvis med 8 man i täten var 15e minut.
"Vätternrundan 2008 i full soldatsprovsmundering"
I så fall ska det väl vara en hel pluton som kör belgisk kedja, gruppvis med 8 man i täten var 15e minut.
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 21:01Hur gick det förresten med de där som hittade på Kronklassikern för några år sedan? Klarade de av alla momenten?
Vasaloppet på vita blixten, Vansbrosimmet i kronans badbyxor, Lidingöloppet i marschkängor och Vättern på militärcyklar.
Hur gick det förresten med de där som hittade på Kronklassikern för några år sedan? Klarade de av alla momenten?
Vasaloppet på vita blixten, Vansbrosimmet i kronans badbyxor, Lidingöloppet i marschkängor och Vättern på militärcyklar.