Quote from Guest on 23 February 2012, 19:18Jag saknar bland annat den hemliga kommentaren, som delvis syns i kalendern, men eftersom texten är kapad för att kalendern inte ska bli så stor, kan man ändå inte läsa hela texten. Detta resulterar i att man aldrig i något läge kan se hela den hemliga ko
Jag saknar bland annat den hemliga kommentaren, som delvis syns i kalendern, men eftersom texten är kapad för att kalendern inte ska bli så stor, kan man ändå inte läsa hela texten. Detta resulterar i att man aldrig i något läge kan se hela den hemliga ko
Quote from Camilla Höög on 23 February 2012, 19:28Jag använder inte själv hemliga kommentarer så jag har inte testat, men jag antog att checkboxen längst ner i kalendern även påverkade de hemliga kommentarerna: "Visa hela kommentarer för träningspass"
Jag använder inte själv hemliga kommentarer så jag har inte testat, men jag antog att checkboxen längst ner i kalendern även påverkade de hemliga kommentarerna: "Visa hela kommentarer för träningspass"
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 19:46Aha! Såg inte att det hade tillkommit en sådan checkbox. Men NIX! Den visar inte heller hela den hemliga kommentaren, utan påverkar bara passbeskrivningen. Fast tack för att du gjorde mig uppmärksam på boxen ändå! 🙂
Aha! Såg inte att det hade tillkommit en sådan checkbox. Men NIX! Den visar inte heller hela den hemliga kommentaren, utan påverkar bara passbeskrivningen. Fast tack för att du gjorde mig uppmärksam på boxen ändå! 🙂
Quote from Camilla Höög on 24 February 2012, 18:59Eftersom den inte påverkar hemliga kommentarer så tycker jag att felet ligger där. Antingen ska samma checkbox påverka även de hemliga eller så får det komma en checkbox till.
Eftersom den inte påverkar hemliga kommentarer så tycker jag att felet ligger där. Antingen ska samma checkbox påverka även de hemliga eller så får det komma en checkbox till.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 19:45Att läsa text i en smal kolumn i kalendern är inte användarvänligt. Jag vill kunna läsa den även i passet.
Att läsa text i en smal kolumn i kalendern är inte användarvänligt. Jag vill kunna läsa den även i passet.
Quote from Camilla Höög on 24 February 2012, 23:30Du kan läsa den i passet genom att klicka på redigera.
Du kan läsa den i passet genom att klicka på redigera.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 08:21Ja, jag kan också:
a) låta bli att skriva den (eftersom nu den funktionen är undermålig)
b) skriva den i något annat program
c) skriva den i min beskrivning och gömma min träning för alla
d) skriva den i min beskrivning och be mina träningskompisar att b
Ja, jag kan också:
a) låta bli att skriva den (eftersom nu den funktionen är undermålig)
b) skriva den i något annat program
c) skriva den i min beskrivning och gömma min träning för alla
d) skriva den i min beskrivning och be mina träningskompisar att b
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 09:15Ett annat starkt argument är att man kunde se den hemliga kommentaren i passet som utgråad text innan den stora layoutändringen, så detta är inte något som jag hittat på. Det var så från början men är inte längre.
Ett annat starkt argument är att man kunde se den hemliga kommentaren i passet som utgråad text innan den stora layoutändringen, så detta är inte något som jag hittat på. Det var så från början men är inte längre.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 09:33Med tanke på att jag inte betalar en spänn för FunBeat, tycker jag att jag får ganska mycket för pengarna 🙂
Men det är klart att om man verkligen saknar funktionalitet som man dessutom är villig att betala för så bör man ju välja något annat.
När det
Med tanke på att jag inte betalar en spänn för FunBeat, tycker jag att jag får ganska mycket för pengarna 🙂
Men det är klart att om man verkligen saknar funktionalitet som man dessutom är villig att betala för så bör man ju välja något annat.
När det
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 10:00Ok. Jag fick på något sätt för mig att det var uppskattat att rapportera saker som inte fungerar som de "ska" (läs min senaste kommentar innan denna), men jag kan ju bespara mig den mödan nästa gång.
Jag vill inte låta bitter, men ni vallar en ditåt på s
Ok. Jag fick på något sätt för mig att det var uppskattat att rapportera saker som inte fungerar som de "ska" (läs min senaste kommentar innan denna), men jag kan ju bespara mig den mödan nästa gång.
Jag vill inte låta bitter, men ni vallar en ditåt på s