Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu är jag på inget vis inblandad i Funbeat eller deras utveckling, så jag ska absolut inte svara för deras del eller vilka ambitioner de har framöver och vad de önskar för feedback.

Det jag reagerade på (och som jag till min glädje såg hade försvunnit he

Problemet är väl just att man vill någonstans kunna se hela den hemliga kommentaren. Inte bara de första raderna.

Exporterar man data får man nog ut hela och jag mergar sen kommentatorsfälten till ett enda i min excelfil. Som sen petas in i en databas så

Som Mackan skriver så borde det ju rimligen gå att få se hela kommentaren. Det enda sätt jag kommit på är att gå in och redigera passet. Löjligt fånigt och detta var en av de första grejer jag felrapporterade när jag började regga på funbeat. Man måste ha

Som jag upptäckt efter att läst lite noggrannare, så har Jenny och jag samma resultat, dvs den hemliga kommentaren kapas oavsett om man har checkboxen ikryssad eller ej, och att det var detta som var Jennys problem. Får hålla med Anders Andersson i hans i

Ok. För det första var mitt allra första inlägg sakligt och absolut inte bittert. Det var inte gnäll, utan en helt vanlig rapportering på något som inte fungerar som det ska.

När ni sedan svarade med att ge mig alternativa lösningar på problemet som jag

Är det inte enklare att kontakta Team Olle? Svaren brukar inte dröja så länge.

Så är det förmodligen. Jag brukar inte rapportera så ofta och tänkte inte på det, men jag ska definitivt göra det nästa gång.

De svar jag fått David är att de ska titta på det. Vilket de säkert gjort.

Kanon, då kan ni regga mental träning nu.

Vila är oxå träning. Jag borde nog regga all vila och slå alla topplistor på hela funbeat.