Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag upptäckte idag att mina skor gått betydligt kortare än jag trott. Jag vet dock att jag har kopplat och sparat efter koppling på majoriteten av mina pass. När jag gick baklänges i kalendern var där många (!) pass som tappat sin koppling. (Det har jag k

har du Garminklocka?
Jag har märkt att utrustning som jag kopplar "faller bort" vid första registreringen om passet är inlagt via Garmin-importen.
Tar jag "redigera" och kopplar igen så funkar det!

Jag är sur på koppla utrustningsfunktionen för jag har missat att klicka på "koppla" så många gånger och trott att jag kopplat ändå. Det är lixom ett klick för mycket för att min hjärna ska tycka det är logiskt. Jag börjar lära mig nu dock.

Hjälpte förmo

Jag har GF305. Kan det vara så? Har Olle sagt nåt?

Det kan stämma med Garminimporten. Min pendlingscykling funkar alltid. Den lägger jag in "för hand" eftersom jag inte har klockan till vardags när jag cyklar till jobb.

Jag vill inte heller klicka i onödan. Jag vill ha mina vanligaste utrustningar precis som mina vanligaste träningspass i en snabblista!

I brist på en snabblista så kan du ju sätta en * eller liknande före namnet på dina absoluta favoritprylar så hamnar de åtminstone högst upp i listan.

Men hur mycket grejer har du egentligen?! 🙂

Men jag vill inte klicka på listan. Jag vill att när jag väljer t ex löpning så vill jag att alla mina löpskor (ett par i huvudsak) ska listas och jag kan klicka i vilka jag använt ihop med vilken pulsklocka och vilken keps.

Ah, då är jag med. Några knep för det kan jag inte bjuda på, tyvärr. Men det där vore ju rätt coolt, att kunna länka ett gäng grejer till en viss aktivitet.

Konstigt det där, förresten. Träna orkar vi, men ett extra klick vid datorn är alldeles väldigt

Men, kom an! Starta er egen tråd. (#) 😉