Quote from Guest on 27 October 2009, 14:57Det går inte att skicka personliga meddelanden med taggar ("") i. Jag har inte testat andra konstiga tecken, men jag tycker att tillåtelse att ha vilka tecken som helst borde kunna ordnas rätt lätt genom att encoda och grejer, visst? (H)
Det går inte att skicka personliga meddelanden med taggar ("") i. Jag har inte testat andra konstiga tecken, men jag tycker att tillåtelse att ha vilka tecken som helst borde kunna ordnas rätt lätt genom att encoda och grejer, visst? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 27 October 2009, 15:07Jenny, vår allas lilla html- och php/aspguru!
Jenny, vår allas lilla html- och php/aspguru!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 16:37Hur får du till det där? Jag är mer åt xml/xslt/html/pike håller... Och "guru" vet jag inte om jag vill kalla mig. (#) Men jag är bra på att säga att det är lätt att fixa när jag inte alls vet vad det handlar om! 😀
Hur får du till det där? Jag är mer åt xml/xslt/html/pike håller... Och "guru" vet jag inte om jag vill kalla mig. (#) Men jag är bra på att säga att det är lätt att fixa när jag inte alls vet vad det handlar om! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 27 October 2009, 16:47Eller när du själv slipper fixa det.
Eller när du själv slipper fixa det.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 17:01Vi kan säga såhär: Har jag tid/möjlighet att fixa det, gör jag hellre det än väntar på att nån annan som inte har tid fixar det. Men nu har jag ju inte tillgång till koden, så tyvärr är jag lite bakbunden...
Vi kan säga såhär: Har jag tid/möjlighet att fixa det, gör jag hellre det än väntar på att nån annan som inte har tid fixar det. Men nu har jag ju inte tillgång till koden, så tyvärr är jag lite bakbunden...
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:40Min fråga är, om du har testat att byta ut till >
😛
Min fråga är, om du har testat att byta ut till >
😛
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:47JAPP! Det funkade inte. Däremot, provade jag och då gick meddelandet iväg (!)... Jag funderar på att testa andra kombinationer... Undrar om det är just som inte går igenom eller om felet blivit avhjälpt eller om det kanske bara var ett temporärt
JAPP! Det funkade inte. Däremot, provade jag och då gick meddelandet iväg (!)... Jag funderar på att testa andra kombinationer... Undrar om det är just som inte går igenom eller om felet blivit avhjälpt eller om det kanske bara var ett temporärt
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:33Man kan ju undra varför du vill skicka saker som i personliga meddelanden..
Man kan ju undra varför du vill skicka saker som i personliga meddelanden..
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:35Ja, det kan man ju ha åsikter om, men förrän jag råkade ha såna i mitt meddelande så visste vi inte att det fanns en bugg, så det kanske var bra nånstans ändå?
Ja, det kan man ju ha åsikter om, men förrän jag råkade ha såna i mitt meddelande så visste vi inte att det fanns en bugg, så det kanske var bra nånstans ändå?
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 09:36Kanske inte en bugg alls?
http://en.wikipedia.org/wiki/Code_injection
Kanske inte en bugg alls?