Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 10:06Jo... Det finns lösningar för att inte få ett _fel_ när man försöker skicka iväg meddelandet (som de också ger en massa bra länkar till i det dokumentet du länkade till). Som t.ex. behandla indatat så det blir ofarligt och sen skicka iväg meddelandet.
A
Jo... Det finns lösningar för att inte få ett _fel_ när man försöker skicka iväg meddelandet (som de också ger en massa bra länkar till i det dokumentet du länkade till). Som t.ex. behandla indatat så det blir ofarligt och sen skicka iväg meddelandet.
A
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 17:40Code Injection kanske borde hanteras med omedelbart raderande av användarkonto?
Code Injection kanske borde hanteras med omedelbart raderande av användarkonto?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 17:43Jag skulle skriva en sån här om ni nu måste veta allting: <3... Det är väl knappast code injection? Mer kärlek åt folket!
Jag skulle skriva en sån här om ni nu måste veta allting: <3... Det är väl knappast code injection? Mer kärlek åt folket!
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:44"Mindre än 3" är tillåtet.
"Mindre än 3" är tillåtet.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:44Tom 2 ggr.
Tom 2 ggr.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:45Spelar du dum nu eller? Ser du inte att det är ett hjärta på sned? (#)
Spelar du dum nu eller? Ser du inte att det är ett hjärta på sned? (#)
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:50Har bara vågrättfunktionen på min laptop.
Har bara vågrättfunktionen på min laptop.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:52Du kanske kan böja på huvudet? *tipsar om vänligt men bestämt*
Du kanske kan böja på huvudet? *tipsar om vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 21:09Aha! Nu är jag med!
=====================================================================================
=====================================================================================
==============================================================
Aha! Nu är jag med!
==============================================================
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 21:13Nämen vad BRAAAAA!!! Grattis!!! 😉
Nämen vad BRAAAAA!!! Grattis!!! 😉