Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Export av aktivitet funkar ibland, ibland inte. Ibland för TCX, ibland för GPX.

"HTTP Status 403 - You do not have sufficient privileges to view the activity with id xxx"

Är det bara jag som har dessa problem? Finns det kanske någon här som vet hur man

Istället för att exportera från Garmin Connect, importera filen från din dator istället.

Det hade funkat finfint om Funbeat hade stöd för GPX-filer. (Garmin Oregon 450)

Du har antagligen inte delat passet med "alla", det fungerar inte att exportera ett pass som är delat med bara sig själv på GC.

Jovisst kan man exportera aktiviteter som bara man själv kan se. Problemet är att exporten funkar väldigt slumpmässigt. Ibland kan man exportera, ibland inte...

Mikael, jag råkade ut för samma sak och tro jag funnit lösningen, logga ut från Garmin Connect o logga på igen så går det att exportera vad du vill.
Min gissning är att det är olika timeout för inloggningen på de olika servrarna/funktionerna (längre tid p

Märkligt. Det fungerar alltid för mig när jag delar mina pass med "alla", och jag får bara felet du nämner när jag ställer om synligheten.

Jag har testat att logga ut, tömma cache, boota om, plus lite annat. Inget har hjälpt.

Jag hade aldrig några problem med gamla versionen, men den nya är uppenbarligen släppt lite otestad i förtid.

"uppenbarligen släppt lite otestad" Skriver under på det...

Fattar inte att de kan släppa något med så många buggar av mer eller mindre allvarlig natur samt alla GUI missar.
Reggade första simpasset igår och de har samma problem med de delar av siten so