Quote from Guest on 5 July 2007, 19:55Hej, jeg er for nyligt begyndt at traene i Malmo, og er interesseret i LAENGDEN AF EN OMGANG I BULLTOFTA PARKEN. Det er svaert at maale denne laengde via satellitfotos paa grund af traeerne.
Mange tak!
Hej, jeg er for nyligt begyndt at traene i Malmo, og er interesseret i LAENGDEN AF EN OMGANG I BULLTOFTA PARKEN. Det er svaert at maale denne laengde via satellitfotos paa grund af traeerne.
Mange tak!
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 20:05Hej
På Bulltofta motionsanläggning finns två löpspår: ett som är 2,5 km långt och ett som är 5 km. (Detta har jag själv mätt upp att vara 5,2 km)(t+)
Dessutom finns det en promenadslinga på området, men jag minns inte hur lång den är (eventuellt 4 km).
Ti
Hej
På Bulltofta motionsanläggning finns två löpspår: ett som är 2,5 km långt och ett som är 5 km. (Detta har jag själv mätt upp att vara 5,2 km)(t+)
Dessutom finns det en promenadslinga på området, men jag minns inte hur lång den är (eventuellt 4 km).
Ti
Quote from Therese Woodhill on 6 July 2007, 20:05I mina rundor kan du se ritade rundur på bulltofta.
I mina rundor kan du se ritade rundur på bulltofta.