Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Välkommen till tredje upplagan av BUM! Terrängultraloppet som löps på de gamla lederna Vildmarksleden och Knalleleden. BUM 50 miles som startar i Skatås, Göteborg, och BUM 45 km som startar i Hindås, bägge med målgång på PTHuset i Borås. Anmälan öppnar 24

Och så var man anmäld till detta härliga lopp. Ser fram emot en härlig heldag på "Nya" Vildmarksleden och Knalleleden (H:)

Tack Ola, jag hade missat anmälan, men nu är jag anmäld, får se om jag hann...

Galet intresse. Gött med 5km extra ????

Finnes det noen som har laget kartutsnitt til BUM50 miles slik at man kan printe ut på A3 papir? Eks. ett bilde med del 1 av løypen, og ett bilde på del 2 av løypen. Bør være relativt detaljert.

Jeg synes kart er morsomt, men som nordmann er jeg usikre p

Svenska Lantmäteriet ger dig möjlighet att skriva ut en egen karta i vilken skala som helst, över vilken del av Sverige som helst:

http://kso2.lantmateriet.se/#

Någon som har en GPS fil på banan, antingen årets eller förra årets bana?

hej alla fina bumare jag kom också med =)

Körde Vildmarkesleden Skatås-Härkeshult idag, lite blöt på några ställen, ca mitt mellan Kåsjön-Härkeshult och på några ställen som motorcyklar kört sönder stigen-Grymt Tråkigt. Annars var den i riktigt bra skick 🙂

Sprang Hindås - Borås idag. En härlig sträckning med lite backar här och där. På det hela taget bra markerat, men det gäller att vara vaksam varje gång vägen, stigen, leden delar sig. Har du inte sett några skyltar eller orange markeringar på några hundra

12