Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 20:31Jag kommer tyvärr inte att springa på lördag pga skada - någon som är intresserad av en startplats ??
Jag kommer tyvärr inte att springa på lördag pga skada - någon som är intresserad av en startplats ??
Quote from Funbeat user on 19 May 2014, 10:01Vilken sträcka, och får man ta över startplats?
Vilken sträcka, och får man ta över startplats?
Quote from Funbeat user on 19 May 2014, 11:27Hej!
Är det någon Göteborgare som springer BUM 45 km som har lust att vara med i en "bil-pool"? Tanken är att vi har två bilar, åker upp till Borås, lämnar en bil där och sedan åker till Hindås. Efteråt hämtar vi upp bilen i Hindås och åker hem. Jag har
Hej!
Är det någon Göteborgare som springer BUM 45 km som har lust att vara med i en "bil-pool"? Tanken är att vi har två bilar, åker upp till Borås, lämnar en bil där och sedan åker till Hindås. Efteråt hämtar vi upp bilen i Hindås och åker hem. Jag har
Quote from Funbeat user on 22 May 2014, 19:23och så fanns det en till FB sida (H)
https://www.facebook.com/events/671628402874431/?ref_notif_type=event_mall_comment&source=1
och så fanns det en till FB sida (H)
https://www.facebook.com/events/671628402874431/?ref_notif_type=event_mall_comment&source=1
Quote from Funbeat user on 22 May 2014, 21:12Hej! Springer 45:an på lördag. Söker lift till starten i Hindås. Jag finns på Hotel Vila i centrala Borås. Bidrar gärna med en hundring om någon är sugen på att svänga förbi och hämta mig. Tele 073-8039051.
mvh Calle
Hej! Springer 45:an på lördag. Söker lift till starten i Hindås. Jag finns på Hotel Vila i centrala Borås. Bidrar gärna med en hundring om någon är sugen på att svänga förbi och hämta mig. Tele 073-8039051.
mvh Calle
Quote from Funbeat user on 23 May 2014, 12:18Väderprognosen blir bara bättre och bättre. Inget regn alls på YR... Lycka till alla imorgon och hoppas på ett riktigt underbart lopp 🙂
Väderprognosen blir bara bättre och bättre. Inget regn alls på YR... Lycka till alla imorgon och hoppas på ett riktigt underbart lopp 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2014, 09:11Tack Peter och alla funktionärer. Återigen har ni lyckats med ett kanonarrangemang, vilka fantastiska funktionärer ni har på loppet. Och tack även till alla löparkollegor som kämpade sig runt den spännande banan, riktigt härlig gäng. Och visst var det en
Tack Peter och alla funktionärer. Återigen har ni lyckats med ett kanonarrangemang, vilka fantastiska funktionärer ni har på loppet. Och tack även till alla löparkollegor som kämpade sig runt den spännande banan, riktigt härlig gäng. Och visst var det en