Quote from Guest on 5 November 2008, 09:49Någon som vet om det är krångligt byta batteri i pulsklocka RS200? Och vad det kostar på ett ungefär? Tacksam för snabbt svar 🙂
Någon som vet om det är krångligt byta batteri i pulsklocka RS200? Och vad det kostar på ett ungefär? Tacksam för snabbt svar 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 09:59Inte ett dugg krångligt - batterierna kostar kanske 30 spänn (vild gissning) i 2 pack. Se bara till att lilla gummilisten sitter rätt annars får du fukt i klockan.....
Inte ett dugg krångligt - batterierna kostar kanske 30 spänn (vild gissning) i 2 pack. Se bara till att lilla gummilisten sitter rätt annars får du fukt i klockan.....
Quote from Olof Robertson on 5 November 2008, 10:04Kanon, tack! 🙂
Kanon, tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 10:50Jag tror jag betalade 100-150:- hos urmakaren(Globen/Stockholm) som polar rekommenderade...
Jag tror jag betalade 100-150:- hos urmakaren(Globen/Stockholm) som polar rekommenderade...
Quote from Olof Robertson on 5 November 2008, 11:00Jan: bytte dom det åt dig då va? Kanske är lika bra i så fall.
Jan: bytte dom det åt dig då va? Kanske är lika bra i så fall.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 14:17Ja, eftersom då testas klockan och Polars fina service blir tillgänglig fortsättningsvis för klockägaren.
Ja, eftersom då testas klockan och Polars fina service blir tillgänglig fortsättningsvis för klockägaren.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 17:04Är det ironi eller inte nu, David?
Är det ironi eller inte nu, David?
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 17:12Ironi?
Ironi?
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 19:11det enda iron(i) david har kanske e rost i kalsongerna
det enda iron(i) david har kanske e rost i kalsongerna
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 19:22Jag använder oftast cykelbyxor eller är barbacka.
Jag använder oftast cykelbyxor eller är barbacka.