Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 14:51Var inte så mycket information på de där länkarna.. Hur funkar punkteringsvätskan?
Är det något du fyller på i slangen i förväg så en punka blir självlagande??
Var inte så mycket information på de där länkarna.. Hur funkar punkteringsvätskan?
Är det något du fyller på i slangen i förväg så en punka blir självlagande??
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 16:14"Var inte så mycket information på de där länkarna.. Hur funkar punkteringsvätskan? Är det något du fyller på i slangen i förväg så en punka blir självlagande?? "
Så här gör jag.
1. Normal, fyller jag på innan. D.v.s. det var den som lagade punkterngen
"Var inte så mycket information på de där länkarna.. Hur funkar punkteringsvätskan? Är det något du fyller på i slangen i förväg så en punka blir självlagande?? "
Så här gör jag.
1. Normal, fyller jag på innan. D.v.s. det var den som lagade punkterngen
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 16:43Det fungerar inte att laga ett uppskuret däck så då får ni ta med punkaspray, pump och reservtub.
Jag kör med pump o reservtub.
Det fungerar inte att laga ett uppskuret däck så då får ni ta med punkaspray, pump och reservtub.
Jag kör med pump o reservtub.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 20:15"Det fungerar inte att laga ett uppskuret däck så då får ni ta med punkaspray, pump och reservtub.
Jag kör med pump o reservtub. "Typ som jag då fast jag har punkagucka i däcken och en tub med vid lite längre turer.
Kortare tur, typ < 20 mil
punkaguck
"Det fungerar inte att laga ett uppskuret däck så då får ni ta med punkaspray, pump och reservtub.
Jag kör med pump o reservtub. "
Typ som jag då fast jag har punkagucka i däcken och en tub med vid lite längre turer.
Kortare tur, typ < 20 mil
punkaguck