Quote from ellen olsson on 19 August 2009, 12:54Jag har slutat köpa Vittorias kanttrådsdäck. Det blir inte billigare än tub om man måste skära sönder däcket för att kunna byta slang på Campa- eller Fulcrumhjul...
Jag har slutat köpa Vittorias kanttrådsdäck. Det blir inte billigare än tub om man måste skära sönder däcket för att kunna byta slang på Campa- eller Fulcrumhjul...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 12:57Det går med lite vilja och nypor.
Det går med lite vilja och nypor.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 14:47Mina nya Fulcrum-hjul är inte alls lika lätta att byta på som mina gamla bontrager ...
Mina nya Fulcrum-hjul är inte alls lika lätta att byta på som mina gamla bontrager ...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 14:52Fulcrum och Campagnolo har ganska lika produkter, av någon anledning.
Fulcrum och Campagnolo har ganska lika produkter, av någon anledning.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 15:46Jag kör med en avtagare, - för att spara vikt.
(även om det går utan, så är det enklare med en)
Jag kör med en avtagare, - för att spara vikt.
(även om det går utan, så är det enklare med en)
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 19:03Hur mycket vikt sparar du på en (1) jämfört med två avdragare (i gram, givetvis)?
Hur mycket vikt sparar du på en (1) jämfört med två avdragare (i gram, givetvis)?
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 20:51Har själv Vittoria på Fulcrum och skulle testa att byta vilket visade sig vara nästan omöjligt. Är detta alltså en känd kombo i fråga om svårforcerade däck? Som David antyder, vore sådär att få punka under det kyligare halvåret. Finns det något trick, ell
Har själv Vittoria på Fulcrum och skulle testa att byta vilket visade sig vara nästan omöjligt. Är detta alltså en känd kombo i fråga om svårforcerade däck? Som David antyder, vore sådär att få punka under det kyligare halvåret. Finns det något trick, ell
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 20:54Michelin på Bontrager är iaf mycket lättare ...
Michelin på Bontrager är iaf mycket lättare ...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 21:01Liksom Vittoria på Ambrosio, och Vittoria på Mavic. Helt problemfritt. (Om man använder två helt vanliga däckavtagare av plast.)
Liksom Vittoria på Ambrosio, och Vittoria på Mavic. Helt problemfritt. (Om man använder två helt vanliga däckavtagare av plast.)
Quote from ellen olsson on 19 August 2009, 21:12> Har själv Vittoria på Fulcrum och skulle testa att byta vilket visade sig vara nästan omöjligt. Är detta alltså en känd kombo i fråga om svårforcerade däck?
Det är en ökänd kombo.
> Har själv Vittoria på Fulcrum och skulle testa att byta vilket visade sig vara nästan omöjligt. Är detta alltså en känd kombo i fråga om svårforcerade däck?
Det är en ökänd kombo.