Quote from Guest on 18 September 2013, 13:01Hej!
Fick hem startbeviset för Lidingöloppet igår och insåg till min fasa att jag är i sista startgruppen, vilket betyder att jag har mindre tid på mig att ta mig runt.. Om jag inte fattat det hela fel?
Jag är inte jätterutinerad löpare och det är mitt
Hej!
Fick hem startbeviset för Lidingöloppet igår och insåg till min fasa att jag är i sista startgruppen, vilket betyder att jag har mindre tid på mig att ta mig runt.. Om jag inte fattat det hela fel?
Jag är inte jätterutinerad löpare och det är mitt
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 13:11Vet inte hur rutinerad/orutinerad du är men sista startgruppen startar 14:00. Detta innebär att du har följande tider på dig.
15 kilometer - 2 timmar
20 kilometer - 2 timmar 50 minuter
24 kilometer - 3 timmar 30 minutermen det kanske du redan hade koll
Vet inte hur rutinerad/orutinerad du är men sista startgruppen startar 14:00. Detta innebär att du har följande tider på dig.
15 kilometer - 2 timmar
20 kilometer - 2 timmar 50 minuter
24 kilometer - 3 timmar 30 minuter
men det kanske du redan hade koll
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 13:33Såg dom på startbeviset, tack ändå 😉
Igår sprang jag två mil på två timmar så det borde vara lugnt. Blir bara nojjig att det skulle hända något oväntat på vägen som gör att jag missar nån tid..
Såg dom på startbeviset, tack ändå 😉
Igår sprang jag två mil på två timmar så det borde vara lugnt. Blir bara nojjig att det skulle hända något oväntat på vägen som gör att jag missar nån tid..
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 14:16startgrupper är tillkomna för att du ska springa tillsammans med andra löpare som är ungefär lika snabba som du. Allt för att loppet ska flyta så bra som möjligt för så många som möjligt. Du bör m a o starta i den gruppen som har din ungefärliga sluttid s
startgrupper är tillkomna för att du ska springa tillsammans med andra löpare som är ungefär lika snabba som du. Allt för att loppet ska flyta så bra som möjligt för så många som möjligt. Du bör m a o starta i den gruppen som har din ungefärliga sluttid s
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 14:18Är alla andra grupper fulltecknade?
Kan man fortfarande seeda upp sig på plats (det kunde man 2009 när jag sprang och då hade jag med mig ett resultat från en lokal halvmara som jag gjorde som träningspass/sista långpass 13 dagar innan LL)?.Du klarar j
Är alla andra grupper fulltecknade?
Kan man fortfarande seeda upp sig på plats (det kunde man 2009 när jag sprang och då hade jag med mig ett resultat från en lokal halvmara som jag gjorde som träningspass/sista långpass 13 dagar innan LL)?.
Du klarar j
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 14:39Jodå, jag är helt med på varför man startar i olika grupper 🙂 Men har dom som startar tidigare andra maxtider, menar du?
Jodå, jag är helt med på varför man startar i olika grupper 🙂 Men har dom som startar tidigare andra maxtider, menar du?
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 14:41Alla grupper verkar fulltecknade, ringde LL. Dom sa att omseedning var omöjligt nu.. Därför tänkte jag om man kunde hitta någon att byta med. Om det ens går till så?
Gud vilken dålig koll jag har! Allt brukar flyta på så bra inför alla min andra lopp..
Alla grupper verkar fulltecknade, ringde LL. Dom sa att omseedning var omöjligt nu.. Därför tänkte jag om man kunde hitta någon att byta med. Om det ens går till så?
Gud vilken dålig koll jag har! Allt brukar flyta på så bra inför alla min andra lopp..
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 15:02Du kan köpa och sälja platser i LL,
http://www.lidingoloppet.se/sv/Anmalan/Kop--salj-startplats/
Att någon skulle vilja byta och ställa sig längst bak har jag dock svårt att se 😉
Du kan köpa och sälja platser i LL,
http://www.lidingoloppet.se/sv/Anmalan/Kop--salj-startplats/
Att någon skulle vilja byta och ställa sig längst bak har jag dock svårt att se 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 15:08Haha jag också! Men det är värt ett försök 🙂 Man vet aldrig!
Haha jag också! Men det är värt ett försök 🙂 Man vet aldrig!
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 15:19Om du gör lidingöloppet som en del av klassikern borde du stå i startgrupp 7, det ger dig några minuter till
Om du gör lidingöloppet som en del av klassikern borde du stå i startgrupp 7, det ger dig några minuter till