Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 17:31Billigare med -10 kg på piloten än -1 kg på cykeln.
Då blir det pengar över till både finhjul och träningshjul.
Billigare med -10 kg på piloten än -1 kg på cykeln.
Då blir det pengar över till både finhjul och träningshjul.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 17:48Alldeles sant David, orsaken till nyinköpet är att jag upptäckte en skada på min Orbea från en vurpa tidigare i sommras, för försäkringspengarna har jag nu köpt den här addicten till höstpris..
Alldeles sant David, orsaken till nyinköpet är att jag upptäckte en skada på min Orbea från en vurpa tidigare i sommras, för försäkringspengarna har jag nu köpt den här addicten till höstpris..
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 17:55Hade de ingen LOOK?
Hade de ingen LOOK?
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:24Look är ett märke jag har mycket respekt för (har en mycket gammal och mycket bra look-framgaffel, bra komfort (10 år - 3000 mil) som är still ing strong!
Har under senaste dagarna letat runt hos cykelhandlarna efter olika alternativ, märken , modeller o
Look är ett märke jag har mycket respekt för (har en mycket gammal och mycket bra look-framgaffel, bra komfort (10 år - 3000 mil) som är still ing strong!
Har under senaste dagarna letat runt hos cykelhandlarna efter olika alternativ, märken , modeller o
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:59De tar hem från Vartex till de kunderna som vill ha. Man behöver inte vänta speciellt länge på en LOOK. De har en ypperlig service.
De tar hem från Vartex till de kunderna som vill ha. Man behöver inte vänta speciellt länge på en LOOK. De har en ypperlig service.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 23:15David: tror du jag kan få problem med mitt val av en scott addict r1? Jag är intresserad av dina synpunkter.
David: tror du jag kan få problem med mitt val av en scott addict r1? Jag är intresserad av dina synpunkter.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 22:12Nu har den anlänt: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6075245
min scott addict r1 med engelsk gänga, så till våren blir det till att öva spurter till jobbet a la Cavendish... (då kommer jag kanske i tid)..
Nu har den anlänt: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6075245
min scott addict r1 med engelsk gänga, så till våren blir det till att öva spurter till jobbet a la Cavendish... (då kommer jag kanske i tid)..