Quote from Guest on 14 October 2009, 20:23Det där med att byta sin profilbild verkar ju inte fungera så bra? Bytte min profilbild från en annan dator tidigare idag och nu när jag kollar hemifrån är det den gamla bilden som är kvar. Sen har jag märkt att även efter att man har bytt, kan den gamla
Det där med att byta sin profilbild verkar ju inte fungera så bra? Bytte min profilbild från en annan dator tidigare idag och nu när jag kollar hemifrån är det den gamla bilden som är kvar. Sen har jag märkt att även efter att man har bytt, kan den gamla
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:33ctrl+F5
ctrl+F5
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:34Jo, jag vet hur jag uppdaterar sidan tack. Men på andra sajter, som t.ex. Facebook behöver man inte hålla på och ladda om varenda sida man har varit på för att bilden ska bli rätt.
Jo, jag vet hur jag uppdaterar sidan tack. Men på andra sajter, som t.ex. Facebook behöver man inte hålla på och ladda om varenda sida man har varit på för att bilden ska bli rätt.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:35Sooooooooooooooorry. Då kan jag inte hjälpa dig 🙁
Sooooooooooooooorry. Då kan jag inte hjälpa dig 🙁
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:36Tack ändå. 🙂 (sorry för den halvt otrevliga tonen)
Tack ändå. 🙂 (sorry för den halvt otrevliga tonen)
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:36Håller med, det känns konstigt att man - efter att ha laddat upp en ny bild OCH sen gått till sin sida - fortfarande ser den gamla bilden. Att man ska behöva "gå till sin sida" EN GÅNG TILL (dvs uppdatera sidan), känns lite konstigt.
Håller med, det känns konstigt att man - efter att ha laddat upp en ny bild OCH sen gått till sin sida - fortfarande ser den gamla bilden. Att man ska behöva "gå till sin sida" EN GÅNG TILL (dvs uppdatera sidan), känns lite konstigt.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:37Fast Funbeat är inte som andra sidor och definitivt inte som Facebook. Olle råddar sidan helt själv och jag tror han hade löst det om det gick att lösa lätt och ledigt.
Edit: 🙂
Fast Funbeat är inte som andra sidor och definitivt inte som Facebook. Olle råddar sidan helt själv och jag tror han hade löst det om det gick att lösa lätt och ledigt.
Edit: 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:40Jo, jag håller helt med att Olle är en fantastisk man som orkar pula med den här förträffliga sajten helt själv (och framför allt gratis)! Men bugg som bugg. Jag menar inte att han "måste fixa det nu annars..."*, utan bara att ja. Det är lite buggigt helt
Jo, jag håller helt med att Olle är en fantastisk man som orkar pula med den här förträffliga sajten helt själv (och framför allt gratis)! Men bugg som bugg. Jag menar inte att han "måste fixa det nu annars..."*, utan bara att ja. Det är lite buggigt helt
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:40Det går snabbare om man inte hämtar all information varje gång 😉
Det går snabbare om man inte hämtar all information varje gång 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:42Du menar att man inte cachar alls? Kan man inte cacha ett antal minuter då? Eller åtminstone cacha tills nåt nytt har hänt med bilden? Eller... Ursäkta... Jag hängde inte med? 😉
Du menar att man inte cachar alls? Kan man inte cacha ett antal minuter då? Eller åtminstone cacha tills nåt nytt har hänt med bilden? Eller... Ursäkta... Jag hängde inte med? 😉