Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 11:54Åh, Jesus! Nu tar vi DIREKT till värsta fall scenarion. Ok. Glöm den här tråden. (kan man låsa en tråd för att markera att ämnet är "slutdiskuterat" förresten? Kanske skulle behövas i vissa fall).
Glöm det. Jag bryr mig inte längre.
Åh, Jesus! Nu tar vi DIREKT till värsta fall scenarion. Ok. Glöm den här tråden. (kan man låsa en tråd för att markera att ämnet är "slutdiskuterat" förresten? Kanske skulle behövas i vissa fall).
Glöm det. Jag bryr mig inte längre.
Quote from Rasmus Olsson on 15 October 2009, 12:06Jenny, du var sötare på förra profilbilden.
Jenny, du var sötare på förra profilbilden.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 12:30Ja, men nu är jag sur.
Ja, men nu är jag sur.
Quote from Camilla Höög on 15 October 2009, 13:01Jo, det räcker med att rensa sin egen cache.
Jag är systemutvecklare och Murphys lag är budord nummer 1 för mig 🙂
Jo, det räcker med att rensa sin egen cache.
Jag är systemutvecklare och Murphys lag är budord nummer 1 för mig 🙂
Quote from Camilla Höög on 15 October 2009, 13:26Det som Olle skulle göra i så fall är att sätta kortare "timeout" på sidorna. Det gör att webbläsaren hämtar ny data oftare från servern istället för att hämta från din lokala cache.
Det försämrar prestandan på servern eftersom alla som surfar då hämtar n
Det som Olle skulle göra i så fall är att sätta kortare "timeout" på sidorna. Det gör att webbläsaren hämtar ny data oftare från servern istället för att hämta från din lokala cache.
Det försämrar prestandan på servern eftersom alla som surfar då hämtar n
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 13:38Anders, tack för att du tog dig tid och svarade. Nu är jag också med på vad det handlar om!
Anders, tack för att du tog dig tid och svarade. Nu är jag också med på vad det handlar om!