Quote from Guest on 31 January 2010, 22:20Gjorde min första 5 km runda idag och orkade hela vägen vilket känns helt suveränt. Det ända som störde mig var mina byxor som inte är lämpade för löping utan mer som regnbyxor. Min fråga är vilken typ av byxor som lämpar sig för löpträning nu under vinte
Gjorde min första 5 km runda idag och orkade hela vägen vilket känns helt suveränt. Det ända som störde mig var mina byxor som inte är lämpade för löping utan mer som regnbyxor. Min fråga är vilken typ av byxor som lämpar sig för löpträning nu under vinte
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 22:30Vintertajts, märken finns det många tex Gore, Craft, Adidas, Nike...
Vintertajts, märken finns det många tex Gore, Craft, Adidas, Nike...
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 22:34Hej,
Jag tycker att det finns två varianter som funkar, antingen ett par vinterfodrade tights eller ett par windpants. De senare är lite enklare för du kan ju välja om du ska ha underställ eller inte. Vissa av dem har vädringsmesh på baksidan. Folk fryse
Hej,
Jag tycker att det finns två varianter som funkar, antingen ett par vinterfodrade tights eller ett par windpants. De senare är lite enklare för du kan ju välja om du ska ha underställ eller inte. Vissa av dem har vädringsmesh på baksidan. Folk fryse
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 08:40Jag använder "vanliga" tights även under vintern, när det är kallare än 10 minus, har jag ett par långkalsonger under tightsen, har sprungit med detta i -18 utan problem.
Att köpa ett vintertights gör att du kommer ha ett par tights liggande större delen
Jag använder "vanliga" tights även under vintern, när det är kallare än 10 minus, har jag ett par långkalsonger under tightsen, har sprungit med detta i -18 utan problem.
Att köpa ett vintertights gör att du kommer ha ett par tights liggande större delen
Quote from Elias Engqvist on 1 February 2010, 09:45Håller med Stefan. Jag har ett par vintertights som bara är tjocka och bylsiga och som jag nästan aldrig använder. Bättre med ett par vanliga långa tights. Och det är sällan man behöver långkalsingar också - tjocka vindstopper-kortkalsingar räcker för det
Håller med Stefan. Jag har ett par vintertights som bara är tjocka och bylsiga och som jag nästan aldrig använder. Bättre med ett par vanliga långa tights. Och det är sällan man behöver långkalsingar också - tjocka vindstopper-kortkalsingar räcker för det
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 12:49Jag brukar springa i ett skönt underställ och ha ett par vindbyxor utanpå. Är varmt och jätteskönt, inget som skaver.
Jag brukar springa i ett skönt underställ och ha ett par vindbyxor utanpå. Är varmt och jätteskönt, inget som skaver.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 13:54Jag gör som Wiveka; springer i vindbyxor med tights under. Vinterns bästa investering för mig var ett underställ i merinoull (Stadiums eget märke Everest, inte så fasligt dyrt)! De riktigt kalla rundorna nu i vinter (omkring -16) hade jag dessutom ett par
Jag gör som Wiveka; springer i vindbyxor med tights under. Vinterns bästa investering för mig var ett underställ i merinoull (Stadiums eget märke Everest, inte så fasligt dyrt)! De riktigt kalla rundorna nu i vinter (omkring -16) hade jag dessutom ett par
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 21:34Vanliga tights har jag kört och det är banne mig den bästa investering jag gjort på länge.
Tär på manligheten men jäklar vad skönt.
agron
Vanliga tights har jag kört och det är banne mig den bästa investering jag gjort på länge.
Tär på manligheten men jäklar vad skönt.
agron