Quote from Guest on 5 July 2013, 09:24Hej!
Ska springa bellmanstafetten i slutet på augusti och har laddat ner C25K appen som jag tänkte följa. Tänkte göra ett litet avsteg från programmet och köra var annan dag istället för 3gr/v ingen större skillnad ifs.
Körde första passet idag och det
Hej!
Ska springa bellmanstafetten i slutet på augusti och har laddat ner C25K appen som jag tänkte följa. Tänkte göra ett litet avsteg från programmet och köra var annan dag istället för 3gr/v ingen större skillnad ifs.
Körde första passet idag och det
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 09:34Hej,
Gjorde en liknande resa som du för kanske 4 år sedan. Gamla meriter hjälpte mig inte annat än att man (förhoppningsvis) har bra inställning. Sub30 är möjligt. Var det inte för mig. Tog nog en månad till eller två. Men vi är alla olika och svarar olik
Hej,
Gjorde en liknande resa som du för kanske 4 år sedan. Gamla meriter hjälpte mig inte annat än att man (förhoppningsvis) har bra inställning. Sub30 är möjligt. Var det inte för mig. Tog nog en månad till eller två. Men vi är alla olika och svarar olik
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 13:27Tack,
Kör vidare med C25K får som om det räcker för att komma under 30, kör den som intervaller och det går bra nu i början när det är 60 sek löpning men blir nog tuffare när löpintervallerna blir längre.
Är iaf grymt taggad!
Tack,
Kör vidare med C25K får som om det räcker för att komma under 30, kör den som intervaller och det går bra nu i början när det är 60 sek löpning men blir nog tuffare när löpintervallerna blir längre.
Är iaf grymt taggad!
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 13:53Jag tyckte inte Bellmanstafetten var optimal för att försöka slå en specifik tid på, det tog lite tid att hitta den jag skulle växla till - medan tiden gick.... Men det var jag det, jag tyckte det var ett jätteroligt lopp ändå. 🙂
Jag tyckte inte Bellmanstafetten var optimal för att försöka slå en specifik tid på, det tog lite tid att hitta den jag skulle växla till - medan tiden gick.... Men det var jag det, jag tyckte det var ett jätteroligt lopp ändå. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 17:36Där har du en poäng, men det är mer ett försök att få en "acceptabel" tid på Bellmanstafetten. Om man kommer i form så kanske jag gör en sattsning för att komma under 25min på 5k och då finns det nog bättre lopp för ändamålet men det blir nästa problem 🙂
Där har du en poäng, men det är mer ett försök att få en "acceptabel" tid på Bellmanstafetten. Om man kommer i form så kanske jag gör en sattsning för att komma under 25min på 5k och då finns det nog bättre lopp för ändamålet men det blir nästa problem 🙂