Quote from Guest on 24 April 2012, 06:10OBS Datum ändrat mot tidigare info (Dvs det blir en vecka före LL istf en vecka efter) bl.a. pga Tjurruset.
Det anordnas minneslopp för Caballo Blanco runt om i världen och eftersom jag var hans värd då han var i Sverige kände jag att jag vill anordna de
OBS Datum ändrat mot tidigare info (Dvs det blir en vecka före LL istf en vecka efter) bl.a. pga Tjurruset.
Det anordnas minneslopp för Caballo Blanco runt om i världen och eftersom jag var hans värd då han var i Sverige kände jag att jag vill anordna de
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 06:20Jag funderar på att delta i loppet remotely, det vill säga springa på hemmaplan och skänka en peng till fonden. Maken åker nog gärna dit däremot!
Jag funderar på att delta i loppet remotely, det vill säga springa på hemmaplan och skänka en peng till fonden. Maken åker nog gärna dit däremot!
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 07:41Jag lär befinna mig i alperna i september.
Där finns ju backar. 🙂
Fast så finns speciella barfota-banor. En ej långt ifrån där jag kommer att vara mestadels.
Vi får se.
Bra initiativ av Christer. (t+)
Jag lär befinna mig i alperna i september.
Där finns ju backar. 🙂
Fast så finns speciella barfota-banor. En ej långt ifrån där jag kommer att vara mestadels.
Vi får se.
Bra initiativ av Christer. (t+)
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 09:59Hoppas kunna komma annars var ju flindras idé perfekt och jag kommer att göra så.
Hoppas kunna komma annars var ju flindras idé perfekt och jag kommer att göra så.
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 10:12Jag kommer absolut!
Tack Christer
Jag kommer absolut!
Tack Christer
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2012, 14:30Kul allihopa och extrakul Åke!
Det går naturligtvis att springa varsomhelst! Fast då får ni inte smaka min goda mat osv osv!
Jag kan ju nämna att jag kan erbjuda några få sängplatser och sen finns det ett billigt vandrarhem nära (2km)
Sängplatserna ha
Kul allihopa och extrakul Åke!
Det går naturligtvis att springa varsomhelst! Fast då får ni inte smaka min goda mat osv osv!
Jag kan ju nämna att jag kan erbjuda några få sängplatser och sen finns det ett billigt vandrarhem nära (2km)
Sängplatserna ha
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 14:35Var ska personalen sova?
Var ska personalen sova?
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2012, 14:44Det finns alltid plats i hönshuset!
Det finns alltid plats i hönshuset!
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 17:39Har du höns också Christer! Känns som att hela världen har höns, vi också snart (Kindahöns).
Förlåt för off-topic.
Man kanske kan tälta nånstans?
Har du höns också Christer! Känns som att hela världen har höns, vi också snart (Kindahöns).
Förlåt för off-topic.
Man kanske kan tälta nånstans?
Quote from Elias Engqvist on 25 April 2012, 08:28Visst går det att tälta!
Visst går det att tälta!