Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 09:30Det skulle vara vansinnigt trevligt men jag har kidsen hemma den helgen och chefen vill skicka mig på arbetsläger i Gulaghättan på obestämd tid så jag får nöja mig med att skicka min Tarahumarahustru.
Det skulle vara vansinnigt trevligt men jag har kidsen hemma den helgen och chefen vill skicka mig på arbetsläger i Gulaghättan på obestämd tid så jag får nöja mig med att skicka min Tarahumarahustru.
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 12:42Tråkigt, men Tarahumara-AM är välkommen! Liksom alla andra.
Tråkigt, men Tarahumara-AM är välkommen! Liksom alla andra.
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 13:34Nu måste jag ju verkligen åka när min "barfotakompis" ska åka!
Nu måste jag ju verkligen åka när min "barfotakompis" ska åka!
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 15:06Hurra!
Hurra!
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 16:01Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 16:24Du tar väl med dig släkt och vänner flindra?
Du tar väl med dig släkt och vänner flindra?
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 17:56Självklart blir vi minst fem personer, men det blir nog bara maken som springer. En liten hejaklack blir nog trevligt vid målgång (barnens hejande var mycket uppskattat på TEC). Undrar om man kan få med sig nån galning från triathlonklubben också kanske..
Självklart blir vi minst fem personer, men det blir nog bara maken som springer. En liten hejaklack blir nog trevligt vid målgång (barnens hejande var mycket uppskattat på TEC). Undrar om man kan få med sig nån galning från triathlonklubben också kanske..
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 18:36Annars kanske det finns nån i byn som kan vara barnpassare under tiden!
Annars kanske det finns nån i byn som kan vara barnpassare under tiden!
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 19:41Som den här diskussionen har utvecklats så inser jag att de där 11 kilometrarna blir en baggis men snackesällskapet blir en utmaning att tackla (o kackla) - Precis i min smak!
Som den här diskussionen har utvecklats så inser jag att de där 11 kilometrarna blir en baggis men snackesällskapet blir en utmaning att tackla (o kackla) - Precis i min smak!
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 19:47Tack för barnpassningserbjudandet! Jag tror dock att våran äldsta är lite för skeptisk för att bli barnpassad av någon hon inte känner. Men vi skulle ju kunna fiska upp min mamma som bor längs vägen. Det blev ju en riktig hit med TEC så hon hänger nog gär
Tack för barnpassningserbjudandet! Jag tror dock att våran äldsta är lite för skeptisk för att bli barnpassad av någon hon inte känner. Men vi skulle ju kunna fiska upp min mamma som bor längs vägen. Det blev ju en riktig hit med TEC så hon hänger nog gär