Quote from Guest on 27 September 2009, 17:22Det var han väl värd! Fan va kul.
Kul att Canyon tog den här segern. Då blir det specialutgåva av världsmästarcykel nästa år.
Det var han väl värd! Fan va kul.
Kul att Canyon tog den här segern. Då blir det specialutgåva av världsmästarcykel nästa år.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 17:32det va han verkligen värd.
det va han verkligen värd.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 17:33Är den inte gjord i Giants regi?
Är den inte gjord i Giants regi?
Quote from ellen olsson on 27 September 2009, 17:36De har ju ingen egen fabrik iallafall.
De har ju ingen egen fabrik iallafall.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:41Usama, dina resonemang håller inte - när nån gör ett bra lopp på canyon så är det plötsligt en omlackerad giant. hade cadel missat idag så hade det förblivit en canyon, inte sant?
Usama, dina resonemang håller inte - när nån gör ett bra lopp på canyon så är det plötsligt en omlackerad giant. hade cadel missat idag så hade det förblivit en canyon, inte sant?
Quote from ellen olsson on 27 September 2009, 18:55Jag tror att han kört på samma cykel oavsett resultat. Jag kan inte förstå hur ett byte ska gå till.
Jag tror att han kört på samma cykel oavsett resultat. Jag kan inte förstå hur ett byte ska gå till.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:58Var tillverkar Canyon sina ramar?
Var tillverkar Canyon sina ramar?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 19:01fredrik: fråga usama
fredrik: fråga usama
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 19:02Är det inte bättre att fråga Canyon?
Är det inte bättre att fråga Canyon?
Quote from ellen olsson on 27 September 2009, 19:07Magnus: Jag har ingen kontakt med nån Usama. F.ö. tvivlar jag starkt på att den enda Usama jag känner till vet nåt om vilken ram Cadel körde på idag.
Magnus: Jag har ingen kontakt med nån Usama. F.ö. tvivlar jag starkt på att den enda Usama jag känner till vet nåt om vilken ram Cadel körde på idag.