Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCadel!
You need to log in to create posts and topics.

Han körde på en Canyon. Det är jävligt stort för en cykeltillverkare att vinna linjet på VM.

Spelar ingen roll var eller vem som tillverkar ramen med mera, så länge canyon bygger cykeln och säger att det är deras och inget annat märke invänder, så är det så. Sedan får man tycka vad man vill om det, det kommer ändock förbli så.

Spelar väl ingen roll va killen körde på! Jävligt starkt att vinna, även om jag hoppades på Fabbe

Riktigt kul!

Jag har följt killen sen i somras och tyckte synd om honom i Vueltan när han inte riktigt hade folk på sin sida, vad det verkar.

Men detta är grymt, vilket steg! Vad jag förstår är det först denna säsong som han har tagit steget till att me

Och hur stor roll för resultatet spelar dekalen på ramen egentligen, när det gäller high-end-cyklar? Ickediskussion.

Han kör i alla fall med Campagnolo.

tt så. Det har åtminstone betydelse 🙂

Kunde inte blivit bättre än att Cadel vann. Kanske om "tland" tog hem segern.

Saxat från Canyons hemsida:

"Evans Wins Elite World Road Championship On Canyon

After seven winning World Championship medals as a mountain biker, Cadel Evans earned the Worlds ld medal in Mendrisio, Switzerland on September 27th on his Canyon Ultimate

Riktigt kul att Cadel fick vinna efter floppen i touren och punkteringen i vueltan!