Quote from Guest on 10 March 2012, 19:53Finns det någon som vet hur småvägarna i Østfold ser ut? Jag tänker närmast på väg 22 från gränsen till Rakkestad, väg 124 in till Askim, väg 120 och 155 norr om Spydeberg in till Oslo?
Jag vet att det är ganska bra häromkring (västkusten) men det är grä
Finns det någon som vet hur småvägarna i Østfold ser ut? Jag tänker närmast på väg 22 från gränsen till Rakkestad, väg 124 in till Askim, väg 120 och 155 norr om Spydeberg in till Oslo?
Jag vet att det är ganska bra häromkring (västkusten) men det är grä
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 20:03Jeg er boende på andre siden av Oslofjorden, (Drammen) men mener at vi har hatt den samme tempraturen på begge sider av fjorden. Og her er det helt bare veier, intet problem med racersykkel.
Logg deg inn her og stil en fråge. De har medlemmer fra sør til
Jeg er boende på andre siden av Oslofjorden, (Drammen) men mener at vi har hatt den samme tempraturen på begge sider av fjorden. Og her er det helt bare veier, intet problem med racersykkel.
Logg deg inn her og stil en fråge. De har medlemmer fra sør til
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 00:37http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Reiseinformasjon/Trafikkmeldinger?type=veg&vegkategorier=Alle&vegnummer=155
Rapport oppdatert: 11.03.12 00:33 RSS
Rv 22
Rakkestad - Mysen
Østfold - Vær- og føreforholdBart og vått.
Rv 22
Hvam - Fetsund
Ake
Rapport oppdatert: 11.03.12 00:33 RSS
Rv 22
Rakkestad - Mysen
Østfold - Vær- og føreforhold
Bart og vått.
Rv 22
Hvam - Fetsund
Ake
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 17:34Jag utgick från Oslo idag och körde söder ut och vägarna var riktigt bra och för det mesta helt torrt så det är bara å köra 🙂
Å jag körde racer idag
Jag utgick från Oslo idag och körde söder ut och vägarna var riktigt bra och för det mesta helt torrt så det är bara å köra 🙂
Å jag körde racer idag
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 18:15Tack Magnus och NPNG. Så här långt i förväg ser det bra ut på yr.no. Planen är nu på lördag.
Tack Magnus och NPNG. Så här långt i förväg ser det bra ut på yr.no. Planen är nu på lördag.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:51Bart og fint i dag.. Selve veistandarden er det jo ikke noe å gjøre med, men null is, men litt sand på kanten. De er trege med å børste veien.
Bart og fint i dag.. Selve veistandarden er det jo ikke noe å gjøre med, men null is, men litt sand på kanten. De er trege med å børste veien.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:53Kanske sanden kan fylla alla tjälskador på v. 22.
Får vi ingen snö och is de närmaste dagarna drar jag iväg kl 6 på lördag.
Får se ... Thon hotel eller Kasernen i Halden. Prisskillnaden är inte stor, men jag kan ta cykeln in i rummet på Kasenen 🙂
Tac
Kanske sanden kan fylla alla tjälskador på v. 22.
Får vi ingen snö och is de närmaste dagarna drar jag iväg kl 6 på lördag.
Får se ... Thon hotel eller Kasernen i Halden. Prisskillnaden är inte stor, men jag kan ta cykeln in i rummet på Kasenen 🙂
Tac
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 08:41Velger du kaserna, kan du jo ta deg en runde og se på Fredriksten festning samtidig. Er verdt en kikk 🙂 Og hvis du er ute etter en fin sykkeltur, kan du legge på 3 mil og velge rv 21 til Aremark, så 124 derfra til Rakkestad og videre til Askim.. Men du
Velger du kaserna, kan du jo ta deg en runde og se på Fredriksten festning samtidig. Er verdt en kikk 🙂 Og hvis du er ute etter en fin sykkeltur, kan du legge på 3 mil og velge rv 21 til Aremark, så 124 derfra til Rakkestad og videre til Askim.. Men du
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 10:53Daniel,
Annars kan du få sova på vår soffa gratis och du får garanterat ta med dig cykeln in. Har redan två cyklar stående inne. 🙂
Daniel,
Annars kan du få sova på vår soffa gratis och du får garanterat ta med dig cykeln in. Har redan två cyklar stående inne. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 15:13God tur!
Köpte landsvägscykel förra året, och hann bara med 13 mil totalt, så jag har inte så mycket att bidra med just nu när det gäller Oslo området. Kanske nästa år... 🙂
God tur!
Köpte landsvägscykel förra året, och hann bara med 13 mil totalt, så jag har inte så mycket att bidra med just nu när det gäller Oslo området. Kanske nästa år... 🙂