Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCalling Norway (Østfold)
You need to log in to create posts and topics.

12

Morten, det ser frestande ut .. men österut ... rent psykologiskt ... det är 3 mil åt fel hållet. Det är lite svårt.

Men jag ska absolut hålla det i minnet. Just den dagen har jag inte så bråttom. Känner jag mig pigg, så ...

Åsa, jag tackar gärna ja til

dubblett

Jeg er kjent i Halden, Daniel...(H:)

Ja, det är du. Men om jag avslöjer att du är en bekant till mig, så får jag cykla snabbt vidare till Rakkestad 🙂

Kan melde om strålende forhold på rv 124 mellom askim og rakkestad i dag 🙂

Fint! Men yr.no börjar varsla om mindre strålande väder 🙂

Spelar ingen roll. Jag cyklar, så länge det inte är snö eller regn följt av minusgrader ... Än så länge blåser vinden åt rätt håll.

Da er det jo bare og heise storseglet og la det stå til. God Tur. "knekk å brekk" Lad oss slippe å lese om deg i tidningen. (t+)

Håll ett öga på vägen norrut från Spydeberg. När det mynnar ut i väg 120 ... klarar jag det, så är jag "home free".

Förra (första) gången jag körde den vägen hade jag 70+ km/t utför backen (som mynnar ut i en T-korsning vid v. 120). Jag såg en skylt svis

Det går sporvagn til Holmenkollen. Det er ellers et område hvor sykler ikke står høyt i kurs. Men derimot Mersedes og Audi med 4*4 er i overtall. Dine venner kan få et dårlig omdømme om de frekventeres av syklister. 🙂 Gangveiene har varmekabler så jakt

Sååååååå långt upp bor de inte 🙂

Men det där med Mercedes, Audi och värmeslingor för jakthundarna ... det känner jag igen 🙂

Edit: jag saknar min gamla lägenhet i Sofienberg rejält!

12