Quote from Guest on 18 November 2013, 09:37Har just köpt en Camelbak. Suverän uppfinning! Men har ni tips på hur göra för att slippa skvalpet? Tänker att man ju borde få ut luften på något fiffigt sätt. Söker tips och erfarenheter. /Cilla
Har just köpt en Camelbak. Suverän uppfinning! Men har ni tips på hur göra för att slippa skvalpet? Tänker att man ju borde få ut luften på något fiffigt sätt. Söker tips och erfarenheter. /Cilla
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 09:47Du vänder den upp och ner och suger i munstycket så får du ut all luft...du märker när du inte kan dra in mer luft från camel backen.
Sedan är det bara att köra på skvalpfritt 🙂
Du vänder den upp och ner och suger i munstycket så får du ut all luft...du märker när du inte kan dra in mer luft från camel backen.
Sedan är det bara att köra på skvalpfritt 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 10:35Fast å andra sidan blir det högre tryck i säcken och större läckage från munstycket. Åtminstone för mig.
Fast å andra sidan blir det högre tryck i säcken och större läckage från munstycket. Åtminstone för mig.
Quote from Linnea Olsson on 18 November 2013, 12:11Jag höjer volymen på min iPhone.
Jag höjer volymen på min iPhone.
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 16:40Har använt samma metod som David på både Camelbak och vätskeblåsor från andra tillverkare och aldrig märkt att det läckt mer än vanligt.
Har använt samma metod som David på både Camelbak och vätskeblåsor från andra tillverkare och aldrig märkt att det läckt mer än vanligt.
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 15:16Du får ju inte ett högre tryck när du suger ut luften, vattnet vill ju och kan ju inte öka sin volym av sig självt för att trycka ut sig och inte luften heller, så länge du inte kör kolsyrat 🙂
Det är klart att suger du ut all luft så får du sörpla lite
Du får ju inte ett högre tryck när du suger ut luften, vattnet vill ju och kan ju inte öka sin volym av sig självt för att trycka ut sig och inte luften heller, så länge du inte kör kolsyrat 🙂
Det är klart att suger du ut all luft så får du sörpla lite
Quote from Funbeat user on 22 November 2013, 17:39Tack för tips! Ska köra långpass i helgen - och lär väl både då tömma den på luft och även ha lite musik i öronen;-) Trevlig helg på er!! /Cilla
Tack för tips! Ska köra långpass i helgen - och lär väl både då tömma den på luft och även ha lite musik i öronen;-) Trevlig helg på er!! /Cilla
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 16:02Har haft samma problem.. Tack för tipset.
Har haft samma problem.. Tack för tipset.