Quote from Guest on 23 January 2010, 16:57Jag har funderat på att köra med Camelbak på långlopp där det är långt mellan vätskekontrollerna (de flesta långlopp) . Är det någon som har provat?
Idag körde jag med Camelbak och isolerad slang på ett distanspass, men munstycket läckte och jag blev blö
Jag har funderat på att köra med Camelbak på långlopp där det är långt mellan vätskekontrollerna (de flesta långlopp) . Är det någon som har provat?
Idag körde jag med Camelbak och isolerad slang på ett distanspass, men munstycket läckte och jag blev blö
Quote from Mari Johansson on 23 January 2010, 17:07Jepps det har jag vätskeblåsa med slang tycker jag är överlägset på långa distanser. Hade den t.o.m på Stockholm marathon. Mycket nöjd med den...
Jepps det har jag vätskeblåsa med slang tycker jag är överlägset på långa distanser. Hade den t.o.m på Stockholm marathon. Mycket nöjd med den...
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 20:49Nej, är det tävling gäller det att bära på så lite som möjligt. Är det max en halvmil mellan vätskestationerna tar jag inte med vatten alls. På de allra flesta långlopp serveras det tillräckligt med tilltugg också.
Enda undantaget för min del är Lidingö
Nej, är det tävling gäller det att bära på så lite som möjligt. Är det max en halvmil mellan vätskestationerna tar jag inte med vatten alls. På de allra flesta långlopp serveras det tillräckligt med tilltugg också.
Enda undantaget för min del är Lidingö
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 20:54i det här fallet är det inte fråga om att bära vätska eller inte, utan Hur jag ska bära den. Jag ska prova att ha slangen på ett lite annat sätt i morgon, kan nog funka.
i det här fallet är det inte fråga om att bära vätska eller inte, utan Hur jag ska bära den. Jag ska prova att ha slangen på ett lite annat sätt i morgon, kan nog funka.
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 20:57Ja, då är vätskerygga bäst. Dricker man hyfsat ofta, och bär säcken under ett eller två lager kläder, så borde det inte frysa.
Ja, då är vätskerygga bäst. Dricker man hyfsat ofta, och bär säcken under ett eller två lager kläder, så borde det inte frysa.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 16:36Jag har knappt två lager kläder på mig när jag åker så slangen fick hänga utanpå, vätskan frös, men det var nog för att jag var för dum för att tänka på att blåsa tillbaka vätskan mellan "drickningarna". Ingen höjdare den här gången, gjorde dessutom att j
Jag har knappt två lager kläder på mig när jag åker så slangen fick hänga utanpå, vätskan frös, men det var nog för att jag var för dum för att tänka på att blåsa tillbaka vätskan mellan "drickningarna". Ingen höjdare den här gången, gjorde dessutom att j