Quote from Guest on 15 January 2009, 09:26Träningsläger på Mallorca i april.
Skulle man vilja springa eller simma förutom den fantastiska cyklingen så finns det en hel del triathleter där nere som pysslar med det.www.campmallorca.se
Träningsläger på Mallorca i april.
Skulle man vilja springa eller simma förutom den fantastiska cyklingen så finns det en hel del triathleter där nere som pysslar med det.
Quote from Mats Andersson on 15 January 2009, 09:36Då bor du granne med oss 🙂
Då bor du granne med oss 🙂
Quote from Anders Wallerstedt on 15 January 2009, 10:00Jag kommer åka med, 4-18 april, närmare bestämt. Bor på hotel Janeiro. Blir gött (L) Vi syns väl där.
Jag kommer åka med, 4-18 april, närmare bestämt. Bor på hotel Janeiro. Blir gött (L) Vi syns väl där.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:04Vad trevligt! Vi ska bo på Blue Bay resort, precis vid rondellen. Vi kan kanske stråla samman och köra några rundor ihop?
Vad trevligt! Vi ska bo på Blue Bay resort, precis vid rondellen. Vi kan kanske stråla samman och köra några rundor ihop?
Quote from Emma Sjöberg on 15 January 2009, 11:35Susanna.. du kanske kan lära mej... simma?? Snabbt? 😀
Susanna.. du kanske kan lära mej... simma?? Snabbt? 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 13:11Simma kan jag säkert lära dig, men simma snabbt är det värre med. Det kan jag ju inte ens själv. 😉
Simma kan jag säkert lära dig, men simma snabbt är det värre med. Det kan jag ju inte ens själv. 😉
Quote from Emma Sjöberg on 15 January 2009, 13:14Det vet jag inte om jag ska tro på... men vi hoppar snabbt då.. går på crawl... 😀
Det vet jag inte om jag ska tro på... men vi hoppar snabbt då.. går på crawl... 😀
Quote from Åsa Tysklind on 15 January 2009, 13:36Det kommer säkert att bli roligt. Jag är där mellan 2 - 18 april.
Vad skönt det ska bli med värme och sol. (H)
Det kommer säkert att bli roligt. Jag är där mellan 2 - 18 april.
Vad skönt det ska bli med värme och sol. (H)
Quote from Emma Sjöberg on 15 January 2009, 13:3777 dagar kvar...
77 dagar kvar...
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 13:41På hotel Janeiro 9-19 april. Vi får väl använda oss av Crister & Silva som harar i bergen som dom bergsgetter dom är:-)
På hotel Janeiro 9-19 april. Vi får väl använda oss av Crister & Silva som harar i bergen som dom bergsgetter dom är:-)