Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCamp Mallorca
You need to log in to create posts and topics.

Mina stackars polare startade resan hit i +2 och dimma. Själv fick jag +18 och strålande sol på min egna returresa! (Undrar vart det var +2 på mallis, smått avis)

Går det i 15 km/h så kyler inte fartvinden så mycket.

Lika bäst att hålla låg fart då..

Hejsan!

Det var kul att träffa flera från Funbeat och så många andra från olika delar av Sverige !!
Jag har haft det jätte kul på Mallorca, bra hotell, brä läge, bra mat, skönt massage och spa och fram för allt trevliga, glada, sportiga människor !

Lite

Låter riktigt trevligt, att vinna tävling kan inte ha varit något som han räknade med när han åkte?
Vad vann han för spännande?

Hej Petra och alla andra som var med på Camp Mallorca.
Själv anmälde jag mig till cykellägret utan att någonsin ha vågat testa en racer. Tack vare lägret blev jag "frälst" och är snart ägare till en egen cykel. Det var ju så kul och avkopplande VARJE dag

Lustlöparen – Ah, där är du ju! Du var så glad på cykeln varje dag att man inte kunde bli annat än glad också. Jättekul att du var med och cyklade!

Hejsan..

Svaret på priset Oscar vann.. det bar en jätte pokal 🙂

Lustloperan: .. Som det ser ut nu måste jag jobbat på nationaldagen när Siljan Runt blir avgjort, men jag ska försöka ta ledigt, vill faktiskt inte missa min andra Dalahäst.
Skulle Hjälma