Quote from Guest on 1 October 2008, 13:41Är det någon som vet om man kan köra med bakhjul som har campabody ihop med 9-delat Shimano?
/Fredrik
Är det någon som vet om man kan köra med bakhjul som har campabody ihop med 9-delat Shimano?
/Fredrik
Quote from Mikaela Lexén on 1 October 2008, 13:51Det fungerar alldeles utmärkt med att blanda på min tempocykel.
9-delat campa på hjulet, ultegra-bakväxel, campa-kedja, chorus-framväxel och vevparti och duraace-reglageEdit. Givetvis måste kassetten vara campa på en campabody, ifall det var det du un
Det fungerar alldeles utmärkt med att blanda på min tempocykel.
9-delat campa på hjulet, ultegra-bakväxel, campa-kedja, chorus-framväxel och vevparti och duraace-reglage
Edit. Givetvis måste kassetten vara campa på en campabody, ifall det var det du un
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 13:54Funkar inte så bra med ShimaNOkedja.
Funkar inte så bra med ShimaNOkedja.
Quote from Charlotte Skoglund on 1 October 2008, 15:46vad fungerar inte med shimano???
kört ca 700mil totalt med centaur o shimano kedja
fungerar bra
vad fungerar inte med shimano???
kört ca 700mil totalt med centaur o shimano kedja
fungerar bra
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 15:51ShimaNOs kedjor fungerar bra ihop med ShimaNOs kassetter.
Campagnolos kedjor fungerar bra ihop med både ShimaNOs och Campagnolos kassetter.
ShimaNOs kedjor fungerar bra ihop med ShimaNOs kassetter.
Campagnolos kedjor fungerar bra ihop med både ShimaNOs och Campagnolos kassetter.
Quote from Charlotte Skoglund on 1 October 2008, 16:32ok trist. för då kör jag på ngt som inte ska fungera
men men
ok trist. för då kör jag på ngt som inte ska fungera
men men
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 16:37Dags att läsa!
ShimaNOs kedjor fungerar inte BRA ihop med Campagnolos kassetter. De nya ShimaNOkedjorna blir väl än värre.
Däremot fungerar Campagnolos kedjor BRA ihop med ShimaNOs kassetter
Dags att läsa!
ShimaNOs kedjor fungerar inte BRA ihop med Campagnolos kassetter. De nya ShimaNOkedjorna blir väl än värre.
Däremot fungerar Campagnolos kedjor BRA ihop med ShimaNOs kassetter
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 16:47Ok verkar inte vara något problem alltså om man kör med campakassett och campakedja. Tack för svaren!
Ok verkar inte vara något problem alltså om man kör med campakassett och campakedja. Tack för svaren!
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 16:51Sedan kommer inte ShimaNOs nya vevparti och kassetter att fungera med annat än ShimaNos nya kedjor som är fasade efter kuggarna på dreven och kan inte "vändas".
Sedan kommer inte ShimaNOs nya vevparti och kassetter att fungera med annat än ShimaNos nya kedjor som är fasade efter kuggarna på dreven och kan inte "vändas".
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 17:00David P är som vanligt i sin egen lilla värld och tror att alla världens cyklister rullar runt på de olika tillverkarnas dyraste komponentgrupper...
David P är som vanligt i sin egen lilla värld och tror att alla världens cyklister rullar runt på de olika tillverkarnas dyraste komponentgrupper...