Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 17:10RasMus: Vanligtvis brukar kvaliteten och toleranserna vara bättre på de billigaste grejorna. De blir som perpeteuum mobile.
Det är därför Biltema har så bra utveckling på deras cykel och tillbehörsförsäljning.
RasMus: Vanligtvis brukar kvaliteten och toleranserna vara bättre på de billigaste grejorna. De blir som perpeteuum mobile.
Det är därför Biltema har så bra utveckling på deras cykel och tillbehörsförsäljning.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 18:25Det jag menade var att den där avfasningen du pratar om bara finns på den allra senaste versionen av Shimanos dyraste grupp. Alla andra är fullt kompatibla med varandra.
Det jag menade var att den där avfasningen du pratar om bara finns på den allra senaste versionen av Shimanos dyraste grupp. Alla andra är fullt kompatibla med varandra.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 18:30RasMus: Har du kört Campagnolokassetter med ShimaNOkedja?
Det fungerar inte så bra, men det har kanske inte så stor betydelse för dig?Det är empiriskt testat och är ingen bra lösning eftersom att kedjorna har olika bredd och utformning av länkarna.
RasMus: Har du kört Campagnolokassetter med ShimaNOkedja?
Det fungerar inte så bra, men det har kanske inte så stor betydelse för dig?
Det är empiriskt testat och är ingen bra lösning eftersom att kedjorna har olika bredd och utformning av länkarna.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 18:38Det är en liten skillnad i yttre bredd, men nej, jag har själv inte gjort det, eftersom jag föredrar Shimano. Många andra blandar friskt utan problem, dock. Därför vågar jag påstå att det jag skrev stämmer. Placebo påverkar även David P...
Generellt sett
Det är en liten skillnad i yttre bredd, men nej, jag har själv inte gjort det, eftersom jag föredrar Shimano. Många andra blandar friskt utan problem, dock. Därför vågar jag påstå att det jag skrev stämmer. Placebo påverkar även David P...
Generellt sett
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 18:41Det hörs att de har blandat på "fel" håll.
Det kuggar vanligtvis inte, men det sliter drivlina.
Det hörs att de har blandat på "fel" håll.
Det kuggar vanligtvis inte, men det sliter drivlina.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 18:42Var och en är salig i sin tro.
Var och en är salig i sin tro.
Quote from ellen olsson on 1 October 2008, 18:46Shimanos kedja passar urdåligt till Campagnolo - åtminstone när det gäller 10-delat. Jag har inte testat själv men tillräckligt många jag litar på har gjort det med mediokert resultat. Vad gäller 9-delat är jag mindre säker.
Till 10-delade Campakassette
Shimanos kedja passar urdåligt till Campagnolo - åtminstone när det gäller 10-delat. Jag har inte testat själv men tillräckligt många jag litar på har gjort det med mediokert resultat. Vad gäller 9-delat är jag mindre säker.
Till 10-delade Campakassette
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 18:48Framför allt du.
Det finns massor av cyklar och prylar som behöver testas av objektiva personer.
Campagnolo Super Record börjar levereras nu i oktober.
FSA kommer med en grupp nu också.
Framför allt du.
Det finns massor av cyklar och prylar som behöver testas av objektiva personer.
Campagnolo Super Record börjar levereras nu i oktober.
FSA kommer med en grupp nu också.
Quote from ellen olsson on 1 October 2008, 18:54https://www.bikebuster.se/detaljer/500091.html
Jag blev lite sugen att boka om hemresan på fredag för att ha en chans att hinna provklämma...
https://www.bikebuster.se/detaljer/500091.html
Jag blev lite sugen att boka om hemresan på fredag för att ha en chans att hinna provklämma...
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 19:01Det fina är att proffsen gillar inte den nya ShimaNOdesignen som har vassa kanter och annat "oergonomiskt"
Det fina är att proffsen gillar inte den nya ShimaNOdesignen som har vassa kanter och annat "oergonomiskt"