Quote from Guest on 23 December 2013, 06:12Åtminstone för Movistar Teamet som efter över 30 år med samma cykelmärke byter från
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/thumb_Pinarello-Dogma_Movistar.jpgtill
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Canyon_Ultimate_CF_SLX
Åtminstone för Movistar Teamet som efter över 30 år med samma cykelmärke byter från
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/thumb_Pinarello-Dogma_Movistar.jpg
till
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Canyon_Ultimate_CF_SLX
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 06:22Du tror, förhoppningsvis, inte att cykellag kan _välja_ sina cyklar?
Egentligen ska man tolka detta lite annorlunda:
"Pinarello dumpar Movistar. Canyon plockar upp bitarna."
Spansk cykelsport har drabbats hårt av den svaga ekonomin i Spanien. Det är ka
Du tror, förhoppningsvis, inte att cykellag kan _välja_ sina cyklar?
Egentligen ska man tolka detta lite annorlunda:
"Pinarello dumpar Movistar. Canyon plockar upp bitarna."
Spansk cykelsport har drabbats hårt av den svaga ekonomin i Spanien. Det är ka
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 07:59En teori är att Håkan C vill skapa en tråd som blir intensiv och lång för att visa att cykelforumet på FB inte alls är så tynande som röster gjort gällande. För det vore säkert jobbigt att behöva inse att en sakta avveckling inletts, en avveckling som i t
En teori är att Håkan C vill skapa en tråd som blir intensiv och lång för att visa att cykelforumet på FB inte alls är så tynande som röster gjort gällande. För det vore säkert jobbigt att behöva inse att en sakta avveckling inletts, en avveckling som i t
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 10:51En annan teori runt mindre aktivitet i cykelforum kan ju vara att det är december och inte direkt högsäsong för landsväg:-)
En annan teori runt mindre aktivitet i cykelforum kan ju vara att det är december och inte direkt högsäsong för landsväg:-)
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 10:57Fast ska december vara förklaringen så har december varit otroligt lång i år. Kan nog till och med räknas som sommarmånad utifrån när det började kommenteras kring bristande aktivitet i forumen.
Fast ska december vara förklaringen så har december varit otroligt lång i år. Kan nog till och med räknas som sommarmånad utifrån när det började kommenteras kring bristande aktivitet i forumen.
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 14:52Lika barn leka bäst men de annorlunda gav mig mest. En stor källa till kunskap och en alltid lika bra gaspedal.
Lika barn leka bäst men de annorlunda gav mig mest. En stor källa till kunskap och en alltid lika bra gaspedal.
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 17:26Fredrik ... (t+)
Vad jag har sett, så har forumets insomning sammanfallit med Davids avstängning.
Fredrik ... (t+)
Vad jag har sett, så har forumets insomning sammanfallit med Davids avstängning.
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 19:07Vart tog David vägen måntro? Kanske nåt annat forum har fått ett dj…vla uppsving? Han borde hur som helst upphäva sin exil och komma tillbaka. Jag tyckte han var skön.
Vart tog David vägen måntro? Kanske nåt annat forum har fått ett dj…vla uppsving? Han borde hur som helst upphäva sin exil och komma tillbaka. Jag tyckte han var skön.
Quote from Sandra Näslund on 23 December 2013, 19:11Nåja, saknar ni mannen så finns han på HappyMTB.
Och tur är väl det annars skulle nog Happy också gå under.
Hmmm, undrar varför han inte tar så stor plats där...
Nåja, saknar ni mannen så finns han på HappyMTB.
Och tur är väl det annars skulle nog Happy också gå under.
Hmmm, undrar varför han inte tar så stor plats där...
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 19:44Tog en stund innan jag förstod varför flera replikerade om låg intensitet på forumet på trådskaparens ursprungsämne. Fick liksom inte ihop det förrän jag läste annan tråd länkad hit.
Ser jättelustigt ut när diskussion sker parallellt i olika trådar.
Tog en stund innan jag förstod varför flera replikerade om låg intensitet på forumet på trådskaparens ursprungsämne. Fick liksom inte ihop det förrän jag läste annan tråd länkad hit.
Ser jättelustigt ut när diskussion sker parallellt i olika trådar.